מכה לסמסונג: המתחרה TSMC זכתה בחוזה לייצור מעבדי הדור הבא של אפל

תייצר עבור אפל בליתוגרפיית 3 ננו-מטר את מעבדי ה-M3 עבור ליין המחשבים האישיים שתשיק החברה בשנה הבאה, וכן את מעבדי ה-A17 Bionic - המעבדים שמניעים את מכשירי ה-iPhone לדגמיהם

בקרוב בתוספת צ'טבוט AI ג'נרטיבית? iPhone.

TSMC, יצרנית המעבדים המובילה כיום בשוק, זכתה שוב לפי הדיווחים בחוזה לייצר את מעבדי הדור הבא של אפל בתהליך ייצור מתקדם חדש בגודל 3 ננו-מטר.

למעשה, לפי הדיווחים, אפל אמורה למלא, לפחות בהתחלה, את כל קיבולת הייצור ב-3 ננו-מטר שתציע TSMC. היא תייצר עבור אפל בליתוגרפיה הזאת את מעבדי ה-M3 עבור ליין המחשבים האישיים שתשיק החברה בשנה הבאה, וכן את מעבדי ה-A17 Bionic, שהם כזכור המעבדים שמניעים את מכשירי ה-iPhone לדגמיהם כבר מזה כמה שנים.

מדובר במכה, לפחות מבחינת האגו, עבור סמסונג, שכמו חברות אחרות בשוק רוצה להגדיל את הכנסותיה מייצור מעבדים עבור מתכננות שבבים ללא מפעלים, כדוגמת אפל וקוואלקום.

בעוד TSMC בעצם מציעה ייצור עתידי ב-3 ננו-מטר לאחר שהליתוגרפיה החדשה תשולב בקווי הייצור שלה במהלך הרבעון הבא, סמסונג כבר מציעה בפועל יכולות ייצור ב-3 ננו-מטר לאחר שביצעה הצגת יכולת כבר ביולי האחרון – כשאחת המטרות הייתה לנסות לכבוש את אפל. כעת היא צריכה לקוות שחברות אחרות שירצו ייצור ב-3 ננו-מטר לא יסכימו לחכות לפינוי קווי הייצור של TSMC ויפנו אליה.

אפל, דרך אגב, כמו בדור הנוכחי של ה-iPhone שלה, תשתמש במעבד החדש עבור דגמי הדגל שלה, בעוד שבטלפונים הבסיסיים יותר היא תשלב את המעבד של הדור הנוכחי, A16 Bionic.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים