יצרנית הסלולר הסינית שיאומי מפטרת 10% מכוח העבודה שלה

זאת על רקע המאבק בהתפרצויות הקורונה במדינה וירידה בהכנסות ברבעון השלישי של השנה

מפטרת. שיאומי

יצרנית הסלולר שיאומי מצטרפת לחברות רבות בסין שמצמצמות את כוח העבודה שלהן על רקע המאבק בהתפרצויות הקורונה במדינה, ומפטרת עובדים מחטיבות הסלולר והאינטרנט שלה.

דובר החברה אמר אתמול, כי פרקטיקת "מיטוב כוח האדם והייעול הארגוני" שלה "ישפיע על פחות מ-10% מכוח העבודה הכולל", והוסיף כי הנפגעים קיבלו פיצוי בהתאם לתקנות המקומיות.

לפי הדיווחים, פלטפורמות המדיה החברתית של סין הוצפו השבוע בפוסטים על פיטורי המשרות. כלי תקשורת מקומיים בסין דיווחו לראשונה אתמול, כי קיצוץ המשרות ישפיע על 15% ממקבלי השכר בשיאומי, תוך ציטוט מקורות אנונימיים.

חברות טכנולוגיה גדולות רבות בסין, בהן גם טנסנט וקבוצת עליבאבא פיטרו עובדים בחודשים האחרונים, כאשר סין שקעה במאבק ממושך עם התפרצויות חדשות של הקורונה, עם אסטרטגיה של מגבלות חמורות.

לשיאומי היו 35,314 עובדים נכון ל-30 בספטמבר, לפי ה-South China Morning Post, עם יותר מ-32,000 עובדים בסין, והצעד האחרון עשוי להשפיע על אלפי עובדים, שרבים מהם הצטרפו זה עתה לחברה במהלך מסע גיוס שהחל בדצמבר בשנה שעברה.

בנובמבר האחרון דיווחה שיאומי על ירידה של 9.7% בהכנסות ברבעון השלישי, שנפגעה מהגבלות הקורונה של סין וירידה בביקוש של הצרכנים. לפי דיווחיה, ההכנסות מסמארטפונים, המהווים כ-60% מסך המכירות שלה, ירדו ב-11% משנה לשנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים