2023 תהיה שנה שטוחה בתחום הסלולר

מחקרים של חברות מחקר שוק גלובליות, צופים ששנת 2023 תהיה שנה שטוחה יחסית בהיבט של מכירות טלפונים חכמים

דיגיטיימס מוריד את התחזיות שלו לגבי כלל המכירות ב-2023. אילוסטרציה.

שנת 2023 אולי רק יצאה לדרך, אבל כבר עכשיו קבוצת המחקר של אתר שרשרת הייצור והטכנולוגיה הסיני המוביל דיגיטיימס מורידה את התחזיות שלו לגבי כלל המכירות ב-2023. לפי המחקר, הצפי החדש נמוך בכ-12 מיליון יחידות לעומת הצפי בסוף הרבעון הקודם, והוא עומד על 1.191 מיליארד יחידות באופן גלובלי. בדומה למחקרים אחרים של חברות מחקר שוק גלובליות, הצפי הוא ש-2023 תהיה שנה שטוחה יחסית בהיבט של מכירות טלפונים חכמים.

לפי הדו"ח הירידות הרבעוניות במחצית השנייה של 2022, במונחים של שנה לשנה, נבעו מעליית האינפלציה ברוב חלקי העולם, העלאות הריבית החזקות בארצות הברית שהובילו לעלייה בדולר האמריקאי דבר שהוביל בתורו לפגיעה בכוח הקנייה הצרכני הגלובלי. תרומה כבירה נוספת נובעת ממצב הכלכלה העולמי והירידה באמון בשוק. אלה גורמים לכך שהרבה פחות אנשים משדרגים את הטלפון שלהם כעת.

יש לציין שלפי הדיווח של דיגיטיימס מאז ההתרסקות של השוק ברבעון הראשון, אז נרשמה נפילה של יותר מ-20% לעומת המכירות ברבעון הרביעי של 2021, חלה התאוששות קלה בכל רבעון לאחר מכן, כך שברבעון השלישי והרביעי נמכרו 277 ו-311 מיליון יחידות בהתאמה, אבל במונחים של שנה לשנה מדובר בירידות של 15% ו-18% בהתאמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים