שיא חדש: iPhone מהדור הראשון נמכר ב-190 אלף דולר

מדובר במחיר שגבוה פי שלושה מהשיא הקודם ● השיאן החדש הוא דגם מקורי בקופסה סגורה, בתצורה שכוללת 4 גיגה-בייט זיכרון עבודה - מכשיר שאפל מהר מאוד הפסיקה למכור אותו, ולכן נחשב לנדיר

המכשיר שנמכר.

בכל פעם שנדמה שאי אפשר למכור מכשיר iPhone מקורי במחיר גבוה יותר, מגיעה עוד מכירה פומבית שמראה שכנראה שאין גבול לכך. השיאן החדש הוא דגם מקורי מהדור הראשון של "מכשיר הפלאים" של אפל, בקופסה סגורה, בתצורה שכוללת 4 גיגה-בייט זיכרון עבודה, שנמכר בבית המכירות LCG Auctions תמורת קצת יותר מ-190 אלף דולר. מדובר בלא פחות מניתוץ של השיא הקודם, שעמד על 63,550 דולר. המוכר אמור לקבל כ-159 אלף דולר.

הסמארטפון המדובר הוצע למכירה לפני כשבועיים וחצי, ב-30 ביוני, כשמחיר הפתיחה המבוקש עמד על 10,000 דולר. אנשי בית המכירות העריכו שהטלפון יימכר במחיר שיכול להגיע ל-100 אלף דולר, אבל ציינו שגם מחיר של 50 אלף דולר יכול להיות הגיוני. מכאן שהתוצאה הפתיעה גם אותם.

אחת הסיבות לכך שהטלפון נמכר במחיר הגבוה הזה היא העובדה שהוא נחשב לנדיר. אמנם, אפל הציעה בהתחלה שני דגמים – אחד עם 4 גיגה-בייט זיכרון ואחד עם 8 גיגה-בייט זיכרון, במחירים של 499 ו-599 דולר, בהתאמה, אך מהר מאוד היא הפסיקה להציע את הגרסה עם הזיכרון הנמוך יותר, בגלל ביקוש מאוד נמוך. במקום זאת היא התחילה להציע את המכשיר עם זיכרון 16 גיגה-בייט במחיר של 499 דולר, ואף הורידה את העלות של גרסת ה-8 גיגה-בייט ל-399 דולר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מייק רז

    זה לא 4 גיגה זיכרון תפעולי , זה 4 גיגה אחסון הראם באותם שנים היה 256mb

אירועים קרובים