הדלפה של Pixel 8 חושפת תכונת מחיקת אודיו וצבע חדש של ה-Pro

בסוף השבוע פורסמה על ידי משתמש X הדלפה על סידרת הסמארטפונים הבאה של גוגל, שנראית כמו סרטון פרומו מקצועי ל-Pixel 8 Pro, והוא חושף שני פרטים חדשים על המכשירים

כך נראה ה-Pixel 8 בסרטון המודלף.

בעוד כחודשיים צפויה גוגל (Google) לחשוף את המכשירים בסידרת ה-Pixel 8 הבאה שלה, שפרטים שונים עליהם כבר דלפו, כמו מסך שטוח ב-Pixel 8 Pro ושדרוג מצלמה "משמעותי". בסוף השבוע האחרון פורסמה עוד הדלפה על המכשירים החדשים על ידי משתמש X, שפרסם מה שנראה כמו סרטון פרומו מקצועי ל-Pixel 8 Pro, והוא חושף שני פרטים חדשים על המכשירים.

הראשון הוא תכונת Audio Magic Eraser, שfנראה עושה עבור אודיו בסרטונים מה שה-Magic Eraser עושה עבור תמונות, בכך שהוא מאפשר להסיר פריטים לא רצויים בתמונות שנוצרו עם Pixel 8 ו-8 Pro. במקרה זה, כמובן, מדובר באודיו לא רצוי שנשמע בסרטון. בדוגמה המוצגת, המשתמש מסיר רעשי רקע מסרטון של אישה גולשת על סקייטבורד. לא ברור באילו פריטי אודיו אחרים אפשר להשתמש, אבל אפשרות אחת נוספת שכותרתה "אנשים" מציעה להסיר את צלילי הקולות של אנשים, ואפשרות שלישית, שנראית רק בחלקה בסרטון, היא כנראה "מוזיקה".

הפרט הנוסף הוא צבע חדש ל-Pixel 8 Pro – צבע תכלת דומה לצבע ים, המוצע כיום ב-Pixel 7a בלבד. בהתחשב באופן שבו גוגל עושה דברים, סביר להניח שצבע התכלת הזה יהיה הצבע הנוסף היחיד שגוגל תציע ב-Pixel 8 Pro בנוסף ללבן ושחור. במכשיר ה-Pixel 7 Pro, היה הצבע הנוסף בגוון של אגוז לוז.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מייקי

    שיתקנו את קורא טביעות האצבע, בשם שמיים

אירועים קרובים