סין: נכנסה לתוקף רגולציה חדשה ומחמירה על פרסום אפליקציות

חברות הטכנולוגיה המובילות בסין הודיעו למפתחים כי לא יפורסמו אפליקציות חדשות שלהם אם לא יעמדו בתקנות הממשלתיות החדשות, הדורשות מהם להקים ישות מקומית או לעבוד עם שותף מקומי

תקנות מחמירות לפרסום אפליקציות בסין.

חברות הטכנולוגיה הסיניות המובילות, כולל טנסנט (Tencent), וואווי (Huawei) ושיאומי (Xiaomi) החלו לאכוף תקנות ממשלתיות נוקשות, המחייבות מפתחים לחשוף פרטים עסקיים כדי לפרסם אפליקציות חדשות בחנויות האפליקציות של החברות.

בדיווח, שהתפרסם ברויטרס, צוטטו מקורות שציינו כי הכללים החדשים עלולים להקשות מאוד על פרסום אפליקציות בכלכלה השנייה בגודלה בעולם, וסביר שרבות מהן אף יוסרו מהחנויות.

לפי התקנות החדשות, המפתחים הונחו להגיש לממשלה ולחנויות האפליקציות את פרטי העסק שלהם עד סוף חודש אוגוסט ולהקים מערכות כדי להבטיח תאימות.

ריץ' בישופ, מנכ"ל פלטפורמת פרסום האפליקציות של AppInChina, אמר לרויטרס, כי הרגולציה מאלצת את כל השחקנים הגלובליים להקים ישות סינית או לעבוד עם שותף מקומי.

לפי הדיווח, חנויות אפליקציות מבוססות אנדרואיד הפועלות בסין שלחו למפרסמים הודעות, וציינו בהן, כי שירותים חדשים יידחו ולא יפורסמו אם לא יהיה להם את התיעוד הנדרש. עוד צוין בדיווח, כי גם היצרניות אופו (Oppo) ו-ויבו (Vivo) הודיעו למפתחים על השינוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים