התגובה של אפל בנושא התחממות יתר של ה-iPhone 15: בגלל עומס פעילות בהתקנה ראשונית

אפל: "זיהינו כמה תנאים שיכולים לגרום ל-iPhone להתחמם יותר מהרגיל. המכשיר עשוי להיות חם יותר במהלך הימים הראשונים, לאחר התקנה או שחזור של המכשיר בגלל פעילות מוגברת ברקע"

עלייה לאייפונים, ירידה לחברה המובילה מבין טלפוני האנדרואיד.

באחרונה דיווחנו על בעיית התחממות יתר של מכשירי ה-iPhone 15 שאך הושקו. בסוף השבוע הגיבה אפל לראשונה בנושא וסיפקה כמה הסברים.

לדברי החברה, "זיהינו כמה תנאים שיכולים לגרום ל-iPhone להתחמם יותר מהרגיל. המכשיר עשוי להיות חם יותר במהלך הימים הראשונים, לאחר התקנה או שחזור של המכשיר בגלל פעילות מוגברת ברקע".

כפי שגם צוין, כאשר מגדירים טלפון חדש והוא מוריד מחדש את כל האפליקציות, התמונות והמוזיקה, למשל, למכשיר החדש – המשמעות היא שהמכשיר החדש פועל הזמן במטרה לסיים את תהליך ההגדרה מהר ככל האפשר, ולפעמים מתחמם יותר מהרגיל.

בנוסף, ציינה אפל, כי "מצאנו גם באג ב-iOS 17 שמשפיע על חלק מהמשתמשים והוא יטופל בעדכון תוכנה. בעיה נוספת כוללת כמה עדכונים אחרונים ביישומי צד שלישי שגורמים לעומס על המערכת. אנחנו עובדים עם מפתחי האפליקציות האלה על תיקונים שנמצאים בתהליך פריסה".

עוד הוסיפה אפל, כי יש כמה אפליקציות, שידוע כי הן גורמות להתחממות של המכשיר, כמו, לדוגמה, אינסטגרם, אובר ואספלט 9, והחברה עובדת עם מפתחי האפליקציות כדי לטפל בכך ואף בודקת אם יש אפליקציות נוספות שגורמות לכך.

גורמים נוספים להתחממות יכולים להיות מתאמי מתח USB-C גדולים יותר, של יותר מ-20 ואט, שעלולים לגרום לעלייה זמנית בטמפרטורה, ואפל מציינת שהם בטוחים לשימוש, שכן ה-IiPhone מווסת אוטומטית את צריכת החשמל שלו.

עוד הדגישה אפל, כי אין סיכון לבטיחות או לביצועים ארוכי טווח של המכשיר, שכן למכשירי iOS ו-iPadOS יש הגנות מובנות למניעת התחממות יתר. אם הטמפרטורה בתוך המכשיר עולה מעבר לטווח הרגיל – הוא מגן על מרכיביו על ידי ויסות הטמפרטורה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים