ברוך הבא Pixel 8: שדרוג למסך, למצלמות ולביצועים

גוגל הכריזה אתמול של סדרת מכשירי הדגל החדשה שלה בת שני המכשירים: Pixel 8 ו-Pixel 8 Pro, שעיקר החידושים בהם מתבטאים במעבד Tensor 8 הקנייני שלה, במסך גדול עם שיפור בקצב הרענון ובבהירות ומערך צילום משופר

עריכת תמונות מובססת GenAI כבר לא בלעדית רק בו. Pixel 8 Pro.

גוגל הכריזה אתמול באירוע Made by Google השנתי שלה שנערך בניו יורק על סדרת הדגל בת שני המכשירים: Pixel 8 ו-Pixel 8 Pro, שעיקר החידושים בה מתבטאים במעבד הקנייני Tensor של גוגל בגירס,u השלישית, במסך גדול עם שיפור בקצב הרענון ובבהירות ומערך צילום חדש.

הודות למעבד החדש, גוגל טוענת, כי תוכל, בפעם הראשונה, לספק שבע שנות תמיכה מלאות של עדכונים – של מערכת ההפעלה, עדכוני אבטחה וגם של תכונות חדשות. בנוסף, תרומתו של ה-Tensor 3 תתבטא, לדברי החברה, במהירות גבוהה יותר, במודל למידת מכונה משופר שיאפשר תכונות AI מהירות, בשיפור איכות הסאונד בשיחות, באפשרות למחוק רעשי רקע בסרטונים באמצעות תכונה חדשה בשם Audio Magic Eraser, ותכונה נוספת חדשה, שתאפשר להחליף תמונת פנים של מצולמים בתמונה טובה יותר, שמבוססת על תמונות עבר.

ההבדלים בין ה-Pixel 8 ל- Pixel 8 Pro:

בגודל המסך – 6.2 אינץ' של מסך OLED ברזולוציית 1080×2400, שמציע קצב רענון של 60-120 הרץ, ורמת בהירות של עד 1,400 ניטים במצב HDR ו-2,000 ניטים במצבי תאורה קיצוניים ל-8, ולעומתו – 6.7 אינץ', עם תצוגת LTPO OLED וברזולוציית 1344×2992, עם קצב רענון של 1-120 הרץ, ועם 1,600 ניטים במצב HDR ועד 2,400 ניטים במצבי תאורה קיצוניים ל-Pro.

במערך הצילום – המערך של ה-8 כולל שתי מצלמות: הראשית – של 50 מגה-פיקסל עם זום אופטי של x2 וזום דיגיטלי של x8, עם מייצב אופטי ואלקטרוני, והשנייה – אולטרה רחבה של 12 מגה-פיקסל, ללא מייצב. צילומי הווידיאו בדגם ה-8 יאפשרו סרטונים ב-4K ב-24, 40 ו-60 פריימים לשנייה.

לעומתו, מערך הצילום של ה-Pro  כולל 3 מצלמות, שהראשית זהה לזו שבדגם הרגיל, אבל השתיים הנוספות הן אולטרה רחבה של 48 מגה-פיקסל, וטלה-פוטו בת 48 מגה-פיקסל עם זום אופטי של x5 וזום דיגיטלי של עד x30, שגוגל מכנה Super Res Zoom, ומייצב אופטי ואלקטרוני הן במצלמה הראשית והן במצלמת הטלה-פוטו, מה שתורם לתמונה שקולטת הרבה יותר פרטים. מערך הצילום של ה-Pro כולל גם אפשרות שליטה טובה יותר על פרמטרים שונים, כמו ISO מהירות צמצם, פוקוס ועוד. בנוסף, גוגל הוסיפה למערך הצילום של ה-Pro את מצב Night Sight גם בצילום וידיאו.

בנוסף, ה-Pro כולל גם את תכונת Video Boost, שאמור לשפר בצורה משמעותית את איכות הסרטונים, זאת, לפי ההסבר של החברה, בזכות עיבוד וטיפול בשרת של החברה לאחר הצילום, והעברת הסרטון המשופר ל-Google Photos.

תכונה נוספת שגוגל הוסיפה ל-Pro היא מד טמפרטורה, שמאפשר למדוד טמפרטורה של מעכלים ושתייה על ידי סריקה שלהם עם המכשיר, והאמת היא שכרגע שלא ברור עד כמה היא שימושית, אבל גוגל הצהירה שהגישה בקשה ל-FDA לאשר את המכשיר כך שיאפשר גם מדידה חום גוף.

המכשירים החדשים יוצעו מחוץ לארה"ב עם זיכרון RAM של 8 גיגה-בייט (לעומת 12 בארה"ב), ועם נפח אחסון של 128, 256, ו-512 גיגה-בייט (לעומת עד 1 טרה-בייט בארה"ב). מחיריהם יעמדו על החל מ-699 דולר ל-Pixel 8 והחל מ-999 דולר ל-8 Pro – יקרים יותר ב-100 דולר לעומת המחירים של דגמי ה-Pixel 7 בעת השקתם בשנה שעברה. המכשירים יגיעו למדפים ב-12 באוקטובר וזמינים להזמנה מוקדמת החל מהיום בשווקים שבהם גוגל פועלת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים