ה-iPhone נאלץ לחלוק את הכתר עם סמסונג בשביעות רצון הלקוחות

לאחר שבשנה שעברה הגיע ה- ה-iPhone למקום הראשון, סמסונג סגרה את הפער השנה והגיעה לציון זהה

במקום הראשון בשביעות רצון הלקוחות בארה"ב: גם וגם - גלאקסי ו-iPhone

המדד האמריקני של שביעות רצון הלקוחות (ACSI) פרסם דו"ח חדש על תחושות הצרכנים לגבי הסמארטפונים שלהם עם תוצאה קצת ממפתיעה: ה-iPhone של אפל הוא כבר לא המנצח, לפי הדו"ח, ו"נאלץ" לחלוק את המקום הראשון עם מכשירי מתחרתה סמסונג.

בשנה שעברה כבש ה-iPhone של אפל המקום הראשון עם ציון של 81 כשסמסונג זינבה בו עם ציון 80. השנה – סמסונג סגרה את הפער. ושתי החברות השיגו את הציון 82.

אחריהן בטבלה גוגל ומוטורולה עם הציון  77, וקטגוריית ה"אחרים" קיבלה ציון ממוצע של 72.

בהקשר למכשירי דור 5, סמסונג כבשה את המקום הראשון עם ציון 82 לעומת 81 של אפל.

מדד שביעות הרצון נקבע לפי תשובות הנסקרים בקטגוריות שונות, כמו קלות ביצוע שיחה, מגוון תכונות, איכות הווידיאו, ביצועי בלוטות', איכות הקול, איכות המצלמה, עיצוב המעשיר, קלות הניווט בתפרטיי המכשיר ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים