דיווח: אפל מתכננת דגם חדש בשם iPhone Slim

השמועות אומרות שהדגם החדש צפוי כנראה ב-2025, וכנראה יחליף את דגם ה-Plus

מצטרפת למועצת המנהלים של OpenAI.

מאז הצגת ה-OLED ו-Face ID של ה-iPhone X ב-2017, הטלפונים של אפל לא השתנו באופן משמעותי מבחינת העיצוב שלהם,  אך כעת, לפי דיווח ב-The Information, אפל מתכננת "מתיחת פנים" משמעותית עם דגם iPhone יוקרתי חדש, דקיק – iPhone Slim. לפי הדיווח, ייתכן שנראה אותו בשנת 2025, וייתכן אף עם מחיר גבוה יותר מהדגם היקר ביותר של אפל הנוכחי, ה-iPhone Pro Max.

גם אתר 9to5Mac דיווח על שמועה מאת האנליסט ג'ף פו  מ-Haitong International, שאמר כי דגמי ה-iPhone 17 עשויים להגיע עם שינוי עיצוב שיתבטא גם באי דינמי קטן יותר.

בעקבות השמועות על מכשיר גדול יותר וכפתור צד חדש בגירסת ה-iPhone 16 בהמשך השנה, דגם ה-iPhone 17 Slim ימשיך את הקו, לפי הדיווח, ויכלול צג בגודל 6.6 אינץ' – בין מסך ה-6.1 אינץ' של הגרסה הקטנה ביותר לבין 6.9 אינץ' ב-17 Pro Max. דיווח נוסף של האנליסט רוס יאנג מציין את גודל התצוגה החדש ל-6.55 אינץ'. מכל מקום, הדיווח טוען גם שייתכן שדגם ה-Slim יחליף את דגם ה-Plus בסידרת ה-17 הצפויה בסתיו 2025.

המקורות של המידע מצביעים על כך, שעדיין יש כמה עיצובים שנבחנים עבור הדגם היוקרתי החדש, עם מסגרת אלומיניום, שינוי מיקום המצלמה האחורית למרכז ועוד.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים