פרטנר השיקה את רשת דור 5 ומשדרגת את כל לקוחותיה לרשת החדשה

החברה החלה להעביר את כל לקוחות הסלולר שלה לרשת דור 5 החדשה ללא כל עלות נוספת ● לקוחות החברה שכבר מנויים לחבילות דור 5 ייהנו בנוסף ממהירות גלישה גבוהה יותר ומחוויית שירות טובה יותר בעת עומסים

אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר.

קבוצת התקשורת פרטנר השיקה אתמול את רשת Private 5G – ליבת רשת דור 5 שהקימה החברה בשנה וחצי האחרונות בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, המציגה יתרונות, כמו יציבות, אבטחה והצפנה, רציפות, איכות גבוהה של שיחות קול ווידיאו וקיבולת גבוהה.

במקביל הודיעה החברה, כי החלה לשדרג את לקוחות הסלולר שלה לרשת החדשה, באופן אוטומטי, ללא כל עלות נוספת וכשהם נשארים בחבילות הקיימות שלהם. לקוחות החברה שכבר מנויים לחבילות דור 5 ייהנו בנוסף ממהירות גלישה גבוהה יותר ומחוויית שירות טובה יותר בעת עומסים.

בהמשך השנה צפויה הרשת המשודרגת לספק הזדמנויות חדשות עבור תעשיות, ארגונים ועסקים, הודות לשתי תכונות מרכזיות שייחודיות לה: האחת היא "פרוסות הרשת" (Network Slicing), המאפשרת הקצאה בלעדית של נתח מהרשת לטובת לקוח או שירות ייעודי, על בסיס מאפייניו, תוך מענה גמיש לצרכיו הספציפיים. השנייה היא "שיהוי נמוך" (Low Latency), המאפשרת זמני תגובה קצרים יותר, תכונה קריטית בכל הקשור לחוויית גיימינג, ניהול ושליטה מרחוק בזמן אמת (רפואה, חמ"לים) וכן למגמות IoT ואוטומציה תעשייתית (רובוטים בתעשייה, מרלו"גים אוטומטיים, מכוניות אוטונומיות ועוד).

אבי גבאי, מנכ"ל קבוצת פרטנר ציין, כי "לקוחות פרטנר קופצים היום ליגה ויקבלו את שירות הסלולר המתקדם והמאובטח בישראל, בהתאם לסטנדרט עולמי שחברות מעטות נמצאות בו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים