אפל: ה-iPhone X הוא וינטג'

החברה העבירה לרשימה את ה-AirPods וה-HomePad המקוריים, ואת טלפון העשור שלה

וינטג'. iPhone X.

אפל העבירה באחרונה שלושה מוצרים אייקוניים לרשימת מכשירי ה-וינטג' שלה – הרשימה שבה היא מציגה את המכשירים שהיא הפסיקה למכור לפני יותר מחמש שנים, אבל פחות משבע שנים.

הפעם מדובר ב-HomePod המקורי – הרמקול החכם שהשיקה החברה בתחילת פברואר 2018, יותר מחצי שנה לאחר שהוצג ב-WWDC של 2017, ובמחיר בסיסי של לא פחות מ-349 דולר. זהו רמקול שהשתלב היטב באקו-סיסטם של אפל, עם סירי בפנים, ובמיוחד עם חנות המוזיקה שלה.

מוצר קצת יותר ותיק שהצטרף לרשימה הוא ה-AirPods המקוריות – האוזניות נטולות החוטים הראשונות, שהשיקה אפל בדצמבר 2016, במהלך עונת החגים של סוף השנה. זה היה מהמוצרים הראשונים שהיו מבוססים לחלוטין על רכיבים שאפל תכננה, כולל שבב אודיו ייעודי. במחיר של 159 דולר, הן הפכו להצלחה מיידית, שממשיכה עד היום.

המוצר השלישי הוא ה-iPhone X – טלפון העשור של אפל, שהושק בנובמבר 2017, פחות מחודשיים לאחר ההכרזה הרשמית. המכשיר הזה הביא יותר ממהפכה אחת לסדרת הטלפונים של החברה: ויתור על כפתור הבית הפיזי, מסך OLED מקצה לקצה, המגרעת למעלה, שמהר מאוד הדביקה גם יצרניות אחרות, השקה של השימוש ב-Face ID כדי לפתוח את הטלפון מנעילה ועוד.

ההכללה ברשימת ה-וינטג' אומרת שבעלי ה-iPhone X וה-HomePod המקורי עדיין זכאים לקבל שירות עבור המכשירים שלהם בשנתיים הקרובות, כל עוד יש חלקים. השלב הבא הוא לעבור לרשימת המכשירים המתיישנים – מה שבעצם אומר שזה הסוף, ושאין יותר שירות ותמיכה עבורם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים