כל דגמי ה-iPhone 16 יקבלו את מעבד A18

לפי דיווחים, הדור הבא של הטלפונים של החברה יציג קפיצת מדרגה במעבדים לכל רוחב המכשירים, וכולם כנראה יגיעו עם מעבד חדש - A18, אם כי תהיה כנראה הפרדה בין שני הטלפונים הבסיסיים לטלפוני ה-Pro

בדור הבא - קפיצת מדרגה בכל הדגמים. iPhone 15.

בדור הנוכחי של ה-iPhone מבית אפל יש הבדל משמעותי בין שני הטלפונים ה"בכירים" יותר לטלפונים ה"בסיסיים" יותר. שנהי הטלפונים הראשונים, 15 ו-15 Plus הגיעו עם מעבד הדור הקודם A16 Bionic, ואלו שני הטלפונים המתקדמים יותר, 15 Pro ו-15 Pro Max, כבר צוידו במעבד חדש, A17 Pro, שמעניק יכולות רבות יותר, בעיקר בביצועים כמובן, אבל גם בגרפיקה.

לאחרונה התברר, שרק שני הטלפונים עם מעבד A17 Pro יוכלו להריץ את תכונות הבינה המלאכותית שהציגה אפל עם iOS 18 תחת הפירוש שלה לאותיות AI, כמובן Apple Intelligence – מהלך שעורר די הרבה תרעומת בקרב חובבי החברה, וזה עוד לפני שהתברר לאירופים שביניהם שהם לא יקבלו את התכונות הללו בכלל.

אבל מתברר שבאפל כנראה מקשיבים לקולות. לפי דיווחים שמבוססים על חלקי קוד, הדור הבא של הטלפונים של החברה יציג קפיצת מדרגה במעבדים לכל רוחב המכשירים. ככל הנראה שוב תהיה הפרדה בין שני הטלפונים הבסיסיים לטלפוני ה-Pro, אבל כולם יגיעו עם מעבד חדש – A18.

עם זאת, מכשירי ה-Pro כן יגיעו עם גרסה מעבד משלהם, A18 Pro, אך ההבדל בין מכשירי ה-iPhone 16 לא יהיו משמעותיים כמו במקרה של מכשירי ה-iPhone 15 בהיבט של הביצועים, ובוודאי לא בהיבט של הרצת תכונות בינה מלאכותית – והוא כנראה יתבטא בכמות הליבות בשתי הגרסאות, ויכול להיות שההבדל יהיה רק בכמות הליבות הגרפיות והעצביות, בדומה לדור הנוכחי של מעבדי ה-M למחשבים של אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים