הכוכבת החדשה ב-App Store: אפליקציית noplace

Noplace – מעין הכלאה של X ו-Myspace – כובשת את צמרת ה-AppStore של אפל

כובשת את המקום הראשון בחנות האפליקציות של אפל: אפליקציית הרשת החברתית החדשה noplace.

אפליקציה רשת חברתיצת חדשה בשם noplace זינקה לצמרת חנות האפליקציות של אפל לאחר שהושקה אתמול פומבית לאחר שהייתה במצב הזמנה בלבד. האפליקציה, שנועדה למשוך קהל צעיר יותר – או מי שרוצים להתחבר עם חברים או סביב תחומי עניין משותפים – היא מעין Myspace מודרנית עם פרופילים צבעוניים הניתנים להתאמה אישית, המאפשרת לאנשים לשתף הכל, החל ממצב מערכת יחסים ועד תכנים שהם מקשיבים או צופים בהם, מה הם קוראים או עושים ועוד.

באיתות ברור על הפוטנציאל שלה בשוק החברתי הצרכני התחרותי, noplace הפכה ויראלית עוד לפני ההשקה הפומבית, בעיקר בשל התכונה שלה, המאפשרת למשתמשים לבטא את עצמם על ידי התאמה אישית של צבעי הפרופיל שלהם.

המייסדת והמנכ"לית של האפליקציה, טיפאני זונג, פעילה ומעורבת בשוק עוד משנות העשרה שלה, כשעבדה ב- Binary Capital וסייעה לחברה לאתר עסקאות צרכניות בשלביהן המוקדמים.

"עם noplace", אומרת המייסדת, "הרעיון הוא לספק מקום שבו אנשים יכולים לעקוב אחר חבריהם, כמו גם למצוא אחרים שחולקים את תחומי העניין שלהם במקום אחד".

האפליקציה מציעה פרופיל קטן וניתן להתאמה אישית, שבו במשתמשים יכולים לשתף את מה שהם עושים ולהתאים אותו כך שישקף את תחומי העניין שלהם. פרופילים של משתמשים יכולים להכיל תגים, שהאפליקציה מכנה "כוכבים", שהם תחומי העניין או הנושאים החשובים להם. לדוגמה, משתמשים עשויים להוסיף לפרופילים שלהם את הסימן האסטרולוגי שלהם, התחביבים שלהם  ועוד – מה שהופך אותם לגלויים לאחרים. יש גם מדור של "10 החברים המובילים", שמזכיר את "8 המובילים" של Myspace.

אבל noplace דומה לצ'אט קבוצתי עולמי או מתחרה של X יותר מאשר אלטרנטיבה לפייסבוק, מכיוון שהיא מתמקדת בעדכונים מבוססי טקסט ואינה תומכת לעת עתה בתמונות או בסרטונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים