מיקרוסופט מסירה פרסומות מסקייפ

לפי החברה, המהלך מבוצע בתגובה למשוב משתמשים ובניסיון להפוך את "חוויית סקייפ לנקייה וידידותית יותר למשתמש" ● עוד בעדכון: יצירת תמונות AI באפליקציית שולחן העבודה

מעכשיו - בלי פרסומות. סקייפ.

עדכון בבלוג של מיקרוסופט מציין, כי סקייפ תפעל ללא פרסומות. העדכון האחרון של התוכנה מסיר את כל המודעות מכל הפלטפורמה, כולל ערוצי סקייפ וממשק הצ'אט הראשי. מיקרוסופט מסרה, כי המהלך מבוצע בתגובה למשוב משתמשים וניסיון להפוך את "חוויית סקייפ לנקייה וידידותית יותר למשתמש".

חלק "Today" של סקייפ יישאר כשהיה, לצד פיד החדשות הקיים – פשוט לא יהיו פרסומות שילוו את הפיד הזה. משתמשים יכולים גם למחוק את לשונית פיד החדשות על ידי מעבר לתפריט ההגדרות.

עדכון זה כולל גם משהו קטן עבור כל חובבי הבינה המלאכותית: סקייפ תציע מערכת מחודשת ליצירת תמונות AI באפליקציית שולחן העבודה, שתאפשר למשתמשים גישה ליוצר התמונה מחלון הצ'אט או מהסרגל העליון. יש ממשק "אינטואיטיבי ומושך יותר מבחינה ויזואלית", והתמונות גדלות כעת כאשר לוחצים עליהן.

לבסוף, העדכון האחרון מביא אינטגרציה עם מאמת OneAuth לאפליקציית iOS – תכונה שכבר קיימת באנדרואיד. OneAuth מחליף את מערכת הכניסה הישנה, ​​כך שמשתמשים יתחברו אוטומטית אם הם כבר מחוברים לאפליקציות אחרות של מיקרוסופט, כמו Teams. זה די שימושי כי זה מייתר את הצורך לזכור עוד סיסמת כניסה נוסף על אלה שאנו לא תמיד זוכרים.

העדכון זמין לכל מי שנרשם לתוכנית Skype Insider, והעדכון מופץ במהלך הימים הקרובים לכל המשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים