סלקום: עלייה בהכנסות, הרווח הרבעוני הגבוה ביותר בשמונה שנים

הרווח זינק בכ-50% ל-55 מיליון שקלים וההכנסות עלו ב-3% ל-1.1 מיליארד ● מספרי מנויי הסיבים האופטיים, האינטרנט והטלוויזיה של החברה - גדלו

דניאל ספיר, המנכ"ל היוצא של סלקום.

סלקום סיימה את הרבעון השני של השנה עם תוצאות טובות: גידול, אם כי קטן, בהכנסות, ועלייה תלולה ברווח הנקי לשיא של שמונה שנים.

על פי דו"חות החברה, שפורסמו היום (ה'), הרווח הנקי הרבעוני שלה עמד על 55 מיליון שקלים – זינוק של כמעט 50% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בנטרול הוצאות משפטיות בסך של 34 מיליון שקלים שנגרמו לה ברבעון השני של 2023, מדובר בעלייה של פי 11 ברווח הנקי. גם הרווח התפעולי סיים את הרבעון בעליות יפות, אם כי פחות מאשר הרווח הנקי: הוא גדל ב-20.6% ל-111 מיליון שקלים. בנטרול אותן הוצאות משפטיות, מדובר בגידול של יותר מפי שניים.

ההכנסות של החברה עלו ב-2.8% ועמדו על 1.1 מיליארד שקלים. הכנסותיה משירותי סלולר נותרו כמעט ללא שינוי: הן עלו ב-0.5% ל-403 מיליון שקלים. לעומת זאת, ההכנסות של סלקום מציוד קצה זינקו בשליש ועמדו על 329 מיליון שקלים. לעומת זאת, ההכנסות מהמגזר הנייח ירדו בכ-6% ל-332 מיליון שקלים.

תזרים המזומנים עמד בסיום הרבעון על 62 מיליון שקלים – גידול של 19% לעומת הרבעון השני של 2023.

סלקום הציגה עלייה רבעונית של 15 אלף מנויי סיבים אופטיים – אחד התחומים המדוברים בזמן האחרון בעולמות התקשורת והאינטרנט. מספר מנויי האינטרנט שלה גדל ב-7,000 ומספר מנויי סלקום TV – ב-3,000. מספר מנויי הסלולר של החברה עמד בתום הרבעון על 3.6 מיליון.

תוצאות המחצית הראשונה של השנה

בסיכום ששת החודשים הראשונים של 2024 רשמה סלקום עליות של: 3.7% בהכנסות ל-2.2 מיליארד שקלים, 22% ברווח הנקי ל-62 מיליון וכ-10% ברווח התפעולי ל-158 מיליון.

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, אמר כי החברה "מציגה תוצאות מצוינות לרבעון השני של 2024 בכל הפרמטרים, עם זינוק ברווח הנקי והמשך גידול של תזרים המזומנים לצד ירידה במינוף ועלייה בהכנסות, צמיחה מרשימה בהכנסות בציוד הקצה, הובלה בפריסת אתרי דור 5 והרחבת הפעילות במגזר העסקי. כל זאת, למרות השפעות המלחמה, שמלוות אותנו גם ברבעון הנוכחי. ברבעון הקרוב נמשיך להעצים את יתרונותינו בעולמות הסלולר והנייח, וכן להעמיק את אחיזתנו בשוק החשמל, שמעלה הילוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים