אלי אדדי מונה למנכ"ל סלקום

יומיים אחרי ההודעה על ההדחה של דניאל ספיר, קרן פורטיסימו, בעלת השליטה בסלקום, מודיעה על מינוי המנכ"ל החדש ● אדדי שימש כסמנכ"ל הקמעונאות של סלקום וכמנכ"ל החברה הבת, דינמיקה סלולר

אלי אדדי, מנכ"ל סלקום.

קרן פורטיסימו, בעלת השליטה בסלקום, הודיעה היום (ה') על מינויו של אלי אדדי למנכ"ל החברה. הוא יחליף את דניאל ספיר, ששלשום מסרה החברה שהוא הולך הביתה. זאת, על אף שסלקום רשמה ברבעון האחרון רווחי שיאה והעמיקה במהלך כהונתו את הפעילות שלה בתחומים השונים. אדדי הוזכר כאחד המועמדים להחלפתו.

אדדי הוא בעל ניסיון בתפקידים שונים בתחום התקשורת, ובקרן פורטיסימו אומרים כי הוא מביא אתו "הבנה שיווקית מעמיקה ויצירתיות, לצד יכולת ביצוע מרשימה".

בתפקידו האחרון כיהן אדדי כמנכ"ל דינמיקה סלולר, חברה בת של סלקום, וכסמנכ"ל הקמעונאות של הקבוצה. על אף התחרותיות העזה בענף, דינמיקה וסלקום הן חברות בולטות בתחום ציוד הקצה בישראל. דינמיקה אף הציגה בחמש השנים האחרונות צמיחה מתמדת בהכנסות שלה. כמו כן, החברה, שהיא יבואן רשמי של אפל וסמסונג לישראל, ביצעה תחת אדדי מהלך של מיתוג מחדש, והשיקה אתר אי-קומרס ושירות משלוחים מהיר, מהיום להיום.

לאדדי תואר ראשון במינהל עסקים ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בן גוריון.

הדחה שהרימה לא מעט גבות

ההדחה של ספיר הרימה לא מעט גבות בשוק, על רקע העובדה שבתקופתו של ספיר העמיקה סלקום את הפעילות שלה בתחומי הסלולר, הטלוויזיה והאינטרנט, והתקדמה בפריסת הסיבים האופטיים, וכן במשק החשמל. בשל כך, הועלתה ההערכה כי הסיבה להדחה נעוצה בהתנהלות הבין אישית בהנהלת החברה ובעלת השליטה בה, ולא בתוצאות הכספיות, שכן סלקום הציגה ברבעון השני של השנה הנוכחית את הרווח הרבעוני הגבוה ביותר מזה שמונה שנים – 55 מיליון שקלים. מדובר בזינוק של 50% משנה לשנה. כמו כן, היא רשמה במהלכו עלייה של 3% בהכנסות ל-1.1 מיליארד שקלים. במחצית הראשונה של השנה גדלו ההכנסות של סלקום ב-4% והרווח הנקי שלה צמח ב-22%.

דניאל ספיר, המנכ"ל היוצא של סלקום.

דניאל ספיר, המנכ"ל היוצא של סלקום. צילום: סיון פרג'

המהלך בוצע למורת רוחם של העובדים: אורי אורן, יו"ר ארגון עובדי סלקום, מסר עם ההודעה על החלפתו של סיפר כי הוא "הוביל את סלקום לתוצאות הטובות ביותר בשמונה השנים האחרונות וקיים מערכת יחסים פורייה בין ההנהלה לעובדים. זה משבר אמון בין ועד העובדים לבעלים. פורטיסימו מתנהלת באופן חד צדדי. לא ניתן יד לתהליך שנועד לפגוע בעובדים ובחברה".

אדדי אמר היום כי "הובלת סלקום, החברה הכי ישראלית שיש, במיוחד בימים אלה, היא זכות גדולה. סלקום הוא מותג ישראלי אהוב, עם מוניטין של שנים רבות וחיבור רגשי עמוק ללקוחות. אני מתחייב להוביל את החברה יחד עם חברי ההנהלה, הוועד ועובדי סלקום להישגים יוצאי דופן, ולקבוע סטנדרטים חדשים לתקשורת מתקדמת ואיכותית, לצד חוויית לקוח בלתי מתפשרת. יחד נשמור על מעמדה כחברת התקשורת המובילה בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים