האם ברבי תסייע לנצח את ההתמכרות לסמארטפון של ילדים?

היצרנית HMD השיקה טלפון ברבי ממותג, שלדבריה נועד לסייע למשתמשים הצעירים לקחת פסק זמן מהסמארטפונים שלהם

טלפון ברבי נגד התמכרות.

בשנים האחרונות נשמעות קריאות הולכות וגוברות מהורים וממפעילים להגביל את הזמן שהילדים מבלים מול מסכי הסמארטפונים, או אפילו לאסור את המכשירים לחלוטין. החששות הם ששימוש של שעות רבות ביום יגרום להם בעיות שונות, החל מטווחי קשב קצרים יותר ועד לפחד שהילדים ייחשפו לתוכן מזיק ולא חוקי או יחוו הטרדות.

יצרנית הסמארטפונים HMD (שרכשה בזמנו את מותג נוקיה) השיקה בבריטניה ובאירופה טלפון ברבי ממותג, שלדבריה יסייע למשתמשים הצעירים לקחת פסק זמן מהסמארטפונים שלהם. מדובר במכשיר צדפה ורוד מאוד וגם בסיסי מאוד בתכונותיו – ללא מסך מגע, ללא מצלמה קדמית, רק משחק אחד וגישה מוגבלת מאוד לאינטרנט, בלי מדיה חברתית, ויכול לקבל רק הודעות SMS.

לדברי היצרנית, היא מנסה לענות על מה שהיא מכנה "זינוק" במספר האנשים שרוצים "השפעה דיגיטלית" קטנה יותר על חייהם.

"ראינו את הזינוק הזה – שהחל בארה"ב ומגיע לאירופה", אמר לארס סילברבאואר, מנהל בכיר ב-HMD, "של יותר ויותר אנשים שלא רוצים להיות בחוויה דיגיטלית כל הזמן. האם אני רוצה את הסמארטפון עם כל הרעש והצלצולים, או שאני רוצה שיהיה לי משהו שבאמת יכול לעזור לי לקבל גישה שקולה יותר לדיגיטל? זו הבחירה שאנחנו רוצים לספק", אמר.

עד כמה יגמול המכשיר הזה את הילדים משימוש ממושך בסמארטפון קשה להעריך, אבל אין ספק שהוא ימשוך תשומת לב גדולה של בני שש-שמונה, גג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים