למה לצפות בחגיגת ה-iPhone השנתית של אפל?

מחר (ב') תערוך אפל את אירוע ספטמבר המסורתי שלה, שבו היא צפויה להציג את הדור החדש של קו מכשירי ה-iPhone 16, לצד דור חדש של שעונים ואוזניות AirPods

ההזמנה של אפל ל"זמן של זוהר".

כמדי שנה, גם השנה הכריזה אפל על אירוע ספטמבר המסורתי שלה, שבו היא צפויה להציג את הדור החדש של קו מכשירי ה-iPhone 16, לצד גירסה חדשה של השעון שלה ואוזניות ה-AirPods.

האירוע, שיתקיים מחר (ב') באולם סטיב ג'ובס שבפארק אפל בקופרטינו בשעה 20:00 שעון ישראל, מתויג על ידי החברה בהזמנה שלה כ-"It's Glowtime" (זמן של זוהר), כשבהזמנה מוצג הלוגו הקלאסי של אפל כשהוא משולב בתוך לוגו בעיצוב חדש של Siri בצבעי הקשת, מה שמרמז על ההשקה של Apple Intelligence. "זוהר" מרמז אולי גם לצבע חדש של iPhone, מסכים בהירים יותר או אפילו ביצועים טובים יותר של המצלמה בתאורה נמוכה.

בהתחשב בשמועות ובהדלפות שפורסמו בחודשים האחרונים, האירוע יכלול, כאמור, השקה של ארבעה דגמים של iPhone 16 – דגם בסיס רגיל, דגם Plus, ודגמי Pro ו-Pro MAx. כל הארבעה צפויים לתמוך ב-Apple Intelligence, שאמורה להיות כוכבת האירוע.

כמנהגה בעבר, סביר להניח שמעבד ה-A17 Pro ששכן במכשירי ה-Pro האחרונים ינדוד לדגמי ה-16 – הבסיסי וה-Plus, ולדגמי ה-16Pro יגיע מעבד מדור חדש, כנראה A18 – מהיר יותר וחזק יותר.

אם השמועות יתבררו כנכונות, סביר לצפות למסכים מעט גדולים יותר ובעלי ביצועים טובים יותר בדגמי ה-Pro, וכפתור ייעודי חדש להפעלת המצלמה. מערך הצילום אמור להציג שיפורים נוספים עם הזום הממוטב שהוצג לראשונה בדגם ה-15 Pro Max שיגיע לדגמי ה-Pro לצד שיפורים נוספים, כמו מצלמה אולטרה-רחבה ברמה גבוהה יותר וביצועים משופרים בתאורה נמוכה.

מעבר ל-iPhone, צפויים לנו גם שלושה דגמים חדשים של ה-Apple Watch, שמגיע כבר לדור 10 ודגם ה-Ultra מהדור השלישי. כל הדגמים צפויים לקבל מעבדים חדשים, אבל דגמי ה- Series 10 צפויים להציג סיבה טובה יותר לשדרוג בגלל מסך גדול יותר. פורסמו גם שמועות על דגם SE עשוי פלסטיק שמחירו יהיה זול בהרבה.

קרוב לוודאי שלא יוצג דור שני של אוזניות AirPods Pro, והשמועות מצביעות על דגמים של AirPods ברמה בסיסית וברמת ביניים, שאולי יכללו כמה תכונות של אוזניות ה-Pro, כמו עיצוב נוח יותר ומצבי האזנה חכמים, ולפי דיווח אחרון של מארק גורמן מבלומברג – ביטול רעשים שישולב בדגם רמת הביניים.

כמובן, כמו עם כל השמועות וההדלפות של אפל – כלום לא בטוח ב-100% עד לרגע ההכרזות, ועד שזה לא קורה – זה לא קורה…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים