אפל הסירה מהאייפונים החדשים את מדבקות הלוגו שלה

באפל אומרים כי מדובר בשמירה על איכות הסביבה, אבל נראה שמטרה לא פחות חשובה של המהלך, מבחינתה, היא קיצוץ בהוצאות ● עם זאת, במקרים מסוימים, יהיו כאלה שיוכלו לקבל את המדבקות

לא עוד מדבקת לוגו של אפל על ה-iPhone.

אפל ממשיכה לקצץ בהוצאות שלה, ורוכשי האייפונים החדשים שהוכרזו זה עתה, iPhone 16 ו-iPhone 16 Pro, יגלו שבקופסה שלהם יש פחות ממה שהם כבר התרגלו אליו.

רוכשי האייפונים כבר למדו שאת המטען של הטלפון החדש שלהם הם צריכים לרכוש בנפרד, אחרי שהוא נעלם מקופסאות המכשירים החדשים מתישהו ב-2021, בשם השמירה על איכות הסביבה. הפעם, החיסכון של אפל מעט ביזארי יותר: לא יהיו יותר בקופסאות הללו מדבקות עם הלוגו של החברה.

אפל הוציאה עדכון על כך לכל עובדי החנויות שלה, והיא תצייד את חנויות רשת ה-Apple Store בכמות מוגבלת של המדבקות – אבל רק מי שיבקש אותן ספציפית יוכל לקבל, ורק בעת ביצוע הרכישה עצמה. חנויות צד שלישי שימכרו את האייפונים החדשים, ומי שיבצע הזמנה ישירות לביתו – אין להם בכלל סיכוי לקבל את המדבקות.

גם הפעם, אפל מציינת שהמטרה היא שמירה על איכות הסביבה – כחלק מהמהלך שהיא עושה כדי להפוך ניטרלית מבחינת פליטת פחמן עד 2030. בין השאר, היא מתגאה שהקופסאות של האייפונים החדשים מיוצרות אך ורק מסיבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים