למכירה: בלקברי מוזהב ב-2,500 דולרים

חברה בריטית בשם Goldgenie מכוונת לקצה העליון של השוק: מציעה את מכשיר ה-Q10, שהגיע באחרונה לחנויות, בציפוי זהב מיוחד באיכות של 24 קראט

עבור חובבי מכשירי הבלקברי (BlackBerry), אחד הדברים החשובים ביותר שהיה תמיד למכשירים להציע הוא מקלדת QWERTY טובה במיוחד. נראה שהבקשה שלהם צפויה להתגשם: ה-Q10, שהגיע לחנויות בחודש שעבר, הוא הראשון מבין מכשירי הדור החדש שעונה לרצונות אותם לקוחות, זאת מכיוון שהוא משלב מקלדת מלאה עם מסך מגע ומערכת ההפעלה המודרנית שהיא מציעה.

חברה בריטית בשם Goldgenie לקחה את האהדה הזו צעד אחד קדימה. כך, היא מציעה את ה-Q10 בציפוי זהב מיוחד באיכות של 24 קראט – טיפול שהיא מעניקה מדי פעם גם לטלפונים של חברות אחרות. כן הוחלפו רוב חלקי המתכת ב-Q10, כולל המסגרת מסביב למכשיר והמסגרת הפנימית מקדימה, אפילו בין המקשים עצמם. הרוכשים יזכו לקבל את ההזמנה במשלוח אישי לביתם בתוך תיבת עץ מהודרת.

המכשירים שהיא מספקת מיועדים כמובן לקצה הגבוה מאוד של המשתמשים, עבור אלו שרוצים להציג את המכשיר שלהם גם כתכשיט ובכיסם יש מספיק כסף מיותר. ה-Q10 המוזהב טרם הגיע לחנויות, ובינתיים החברה עצמה עדיין לא הכריזה על מועד אספקה. המחיר, למי שיזמין, צפוי להיות כ-2,500 דולרים.

אירועים קרובים