פרטנר שידרגה את רשת האולטרה-נט: מאפשרת חיסכון של עד 40% בחיי סוללת הסמארטפון

תוצאות בדיקת מעבדה שערכה אורנג' מראות, כי התכונות החדשות שהוטמעו ברשת הגדילו את זמן הסוללה בממוצע במכשירי אנדרואיד מכ-80 דקות ל-120 דקות

פרטנר סיימה בימים אלה להתקין תכונות נוספות ברשת האולטרה-נט החדשה שלה, התואמת לדור 4 סלולרי, ובהן תכונה המאפשרת חיסכון של עד 40% בזמן הסוללה של הסמארטפונים.

סוגיית אורך זמן הסוללה בסמארטפונים היא סוגיה מהותית – כך עולה מסקר שנערך על ידי הגל החדש במאי 2013 ובהזמנת פרטנר בקרב האוכלוסייה הבוגרת. הנתונים מראים בבירור שחוויית השימוש עלולה להיפגם בגלל אורך זמן פעילות הסוללה. במסגרת הסקר עלה, כי 78% מהנשאלים טענו כי הסוללה מתרוקנת מהר מדי והם מעוניינים בפתרון, 87.3% פירטו כי הבעיה העיקרית בסמארטפונים היא נושא התרוקנות הסוללה, 57.4% העידו שהם מצוידים במטען לכל מקום שאליו הולכים ו-55.1% מבעלי הסמארטפונים מוצאים את עצמם ללא סוללה במהלך היום.

מלבד המהירות הגדולה יותר של רשת האולטרה-נט, המערכת החדישה מהווה תשתית לניהול דינמי של משאבי הרשת ומאפשרת יישום תכונות חדשות נוספות המקלות על השימוש בסמארטפונים. התכונה החדשה שהוטמעה על ידי פרטנר בכל אתרי הרשת נקראת Fast Dormancy, והיא מפעילה תשדורת אוטומטית המועברת בין המכשיר לרשת ומדווחת לרשת כאשר המכשיר סיים לשלוח ולקבל נתונים ואינו מתכוון לשלוח נתונים בקרוב. בזכות הדיווח הזה, הרשת מעבירה את המכשיר למצב Ura PCH, שבו מצב צריכת הסוללה זהה למצב Idle, שבו נמצא המכשיר כשאינו מבצע כל פעילות מול הרשת. היתרון של מצב URA הוא שלמכשיר לוקח זמן קצר יותר לעבור למצב גלישה לעומת מצב Idle, אך מנגד מדמה את המצב ל-Idle – שבו צריכת הזרם והסוללה נמוכים ביותר.

על פי החברה, תכונה זו מותאמת לכל הסמארטפונים, ומלבד יתרונותיה בחיסכון זמן הסוללה היא גם תורמת לגלישה חלקה ומהירה יותר. תוצאות בדיקת מעבדה שערכה אורנג' מראות, כי הפעלת התכונה ברשת הגדילה את זמן הסוללה בממוצע במכשירי אנדרואיד מכ-80 דקות ל-120 דקות.

אייל אילוז, סגן סמנכ"ל חטיבת טכנולוגיות בפרטנר, ציין כי "אורנג' אולטרה-נט הושקה ברבעון הראשון של שנת 2013 לאחר שהשקענו משאבים רבים בחידוש הרשת והכנתה לדור הרביעי. הרשת הוכחה כרשת המהירה ביותר בישראל על פי מאות אלפי דגימות חודשיות שנעשו באמצעות אפליקציית Speedtest. אולטרה-נט הגדירה תקן חדש לאיכות השיחה הקולית על ידי השקת טכנולוגיית HD Voice, המאפשרת שיחה סלולרית נקייה, ללא רעשי רקע ובאיכות גבוהה וחדה. היום זוכים לקוחות החברה ליתרון נוסף שמציעה הרשת המתקדמת: הגדלה משמעותית בניצולת הסוללה של הסמארטפון וחוויית גלישה איכותיות יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים