המיליארדר המכסיקני קרלוס סלים השקיע 40 מיליון דולרים בשאזאם
הסכום שהעביר סלים, אחד העשירים ביותר בעולם, הוא יותר ממחצית מזה שגייסה שאזאם מאז הקמתה ב-2009 ועד היום ● הוא ישמש להרחבת יכולות הזיהוי של תוכניות טלוויזיה ופרסומות, שהוצגו בראשונה בשנה שעברה ● בחברה חוזים, כי בתוך שנה וחצי יעלה היקף הפעילות בזיהוי התוכניות והפרסומות על זה של זיהוי השירים
המיליארדר המכסיקני קרלוס סלים, אחד האנשים העשירים בעולם, על פי המגזין פורבס (Forbes), השקיע 40 מיליון דולרים בחברת שאזאם (Shazam), שמציעה יישום לזיהוי שירים עבור טלפונים חכמים. הסכום ישמש להרחבת יכולות הזיהוי של תוכניות טלוויזיה ופרסומות, שהוצגו בראשונה בשנה שעברה.
סלים אמר, כי "חברת שאזאם מגדירה קטגוריה חדשה של מעורבות במדיה, תוך שילוב בין העוצמה של המכשירים הניידים למדיה המסורתית והפרסום".
אנדרו פישר, יושב הראש הביצועי של שאזאם, אמר ש-"אנחנו צופים שבתוך שנה וחצי יעלה היקף הפעילות שלנו בתחום הזיהוי של תוכניות טלוויזיה על זה של זיהוי השירים".
יחד עם ההשקעה החדשה של סלים מגיע הסכום הכולל שהושקע עד כה בחברה, מאז הקמתה ב-2009, ל-72 מיליון דולרים. מספר המשתמשים בשאזאם עומד כיום על 350 מיליון.
תגובות
(0)