סמסונג מציגה: הקאמבק של הטלפונים בסגנון הצדפה

החברה עתידה להשיק בחודש הבא את ה-Galaxy Golden, שיהיה מבוסס על מסך שנסגר מעל מקלדת פיזית מתכתית, בסגנון של פעם ● הוא יכלול שני מסכי מגע, שאחד מהם יהיה מבוסס על מגע בלבד ושני - מקלדת פיזית לחיוג מספרים ● מעניין יהיה לראות איך השוק יקבל את החזרה הזו לאחור

תוצאות חלשות. סמסונג

האם טלפון הצדפה עומד לערוך הופעה מחודשת? תמונות שנחשפו על ידי האתר GSMinsider מגלות שסמסונג (Samsung) מתכננת להוציא טלפון מבוסס אנדרואיד (Android) שיהיה מבוסס על מסך שנסגר מעל מקלדת פיזית מתכתית, בסגנון של פעם.

הטלפון, שלפי האתר SamMobile ייקרא Galaxy Golden, יהיה ייחודי בכך שיציע שני מסכי מגע: אחד שיפעל בעת שהטלפון סגור על המקלדת ואחר – בעת שהוא פתוח. כך הוא יציע את שילוב העולמות של טלפון שמבוסס על מגע בלבד עם יכולת להשתמש במקלדת פיזית לצורך חיוג מספרים, כמו בטלפונים הישנים.

מדובר בשני מסכי AMOLED בגודל של כ-4 אינץ', ברזולוציית WVGA (מה שבדרך כלל אומר 800×480 פיקסלים בלבד). המעבד אמור להיות ה-Snapdragon 400 של קוואלקום (Qualcomm) במהירות של 1.7 ג'יגה-הרץ, עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, שתי מצלמות, תמיכה ב-Wi-Fi ,FM ,LTE ,GPS, בלוטות' (Bluetooth) ו-NFC, וכן סוללת 1,820mAh. מערכת ההפעלה אמורה להיות אנדרואיד 4.1.2.

לפי ההערכות, המכשיר החדש יושק כבר בחודש הבא, בתחילה בדרום קוריאה ובסין. הזמינות שלו במקומות אחרים בעולם עדיין לא ברורה, וייתכן שהיא תלויה בקבלתו בקרב קהל המשתמשים במזרח אסיה.

סגנון הצדפה כמעט שנעלם לחלוטין מהשוק לאחר השקת הטלפונים שמבוססים על מסכי מגע וההשקה החוזרת של מכשירים בסגנון זה מפתיעה למדי. מעניין יהיה לראות כיצד יקבל השוק את המכשיר, במיוחד לאחר שלפני כשנתיים ניסתה סמסונג להשיק טלפון בסגנון דומה, ה-W999, שלא ממש הצליח במכירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים