סמסונג: תכונות חדשות לסמארטפונים המתקפלים והשעונים הישנים

זאת בזכות ממשק המשתמש החדש One UI 4.1.1 של סמסונג, המבוסס על גירסת אנדרואיד 12L, שמופץ בימים אלה לגירסה 3 של המתקפלים, ובהמשך גם לדורות קודמים

בקרוב: גרסאות חדשות של המתקפלים של סמסונג. מימין: ה-Galaxy Z Flip 4 ו-Galaxy Z Fold 4.

ממשק המשתמש החדש One UI 4.1.1 של סמסונג, המבוסס על גירסת אנדרואיד 12L, זמין החל מהיום גם לדורות ישנים של הסמארטפונים המתקפלים והשעונים של החברה, שיזכו בזכותו לתכונות חדשות.

ה-One UI 4.1.1 של סמסונג, שכאמור מבוסס על אנדרואיד L12, הופיע לראשונה במכשירים ה-Z Fold 4 וה-Z Flip 4. בימים אלה החלה סמסונג להפיץ את עדכון ה-UI 4.1.1 ברחבי העולם למכשירי ה-Z Fold 3 וה-Z Flip 3, שאמורים להגיע לכל המשתמשים במהלך הימים הקרובים. גם ה-Z Fold 2, ה-Z Flip וה-Z Fold יקבל את עדכון התוכנה, אבל החברה לא פירטה מתי.

בעלי המכשירים המתקפלים מהדורות הישנים יוכלו ליהנות משיפורים שונים, כגון שורת המשימות, המאפשרת לעבור במהירות בין יישומים ואפליקציות, גרירה ושחרור כדי ליצור תצוגה מפוצלת. מחווה חדשה של שתי אצבעות לריבוי משימות, המאפשרת להחליף אפליקציות במסך מלא באופן מיידי לחלונות קופצים, או לפצל את המסך לשניים לשיפור הפרודוקטיביות.

תכונות נוספות שמגיעות ל-Z Fold 3 ול-Z Flip 3 כוללות התאמת הגדרות, ביצוע שיחות, לחייג לשיחות שלא נענו ולהשיב להודעות טקסט (באמצעות קול לטקסט) ממסך הכיסוי, כמו גם לצלם סלפי עם המצלמה הראשית באמצעות Rear Cam Selfie.

ממשק המשתמש One UI Watch 4.5 עבור השעונים של החברה ייתמך כעת גם בגירסאותה-Watch 4 וה-Watch 4 Classic, ויכלול עצובים חדשים והתאמות אישיות נוספות, כמו גם מקלדת QWERTY חדשה, אבל תאריך השחרור של הממשק לשעונים לא פורסם.

הגירסאות הישנות יותר של השעונים, ה-Watch 3 וה-Watch Active 2 יקבלו עדכון תוכנה נפרד בסביבות סוף ספטמבר. עדכון זה יספק כמה תכונות נבחרות מ-One UI Watch 4.5, כגון שני עיצובים חדשים, ניתוח נחירות ותמיכה במדידת לחץ דם ואק"ג באפליקציית Samsung Health Monitor.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים