סקירה: ביטוח למכשירי iPhone – איפה הכי משתלם?

בעקבות שיתוף פעולה עם חברת הביטוח מנורה מבטחים, החלה אייקום דיגיטל להציע שירות תיקונים ואחריות למכשירי ה-iPhone, שלמעשה פותח את השוק לתחרות מול ספקיות הסלולר ● השווינו את המחירים שמציעה החברה עם אלה שגובות חברות הסלולר ● המסקנה: iPhone זה יקר

בימים אלה משיקה חברת אייקום דיגיטל שירות תיקונים ואחריות למכשירי iPhone מדגמי ה-3G, ה-3Gs וה-4, שיתחרה בשירות שמציעות חברות הסלולר שמשווקות את המכשיר. זאת, בעקבות שיתוף פעולה עם חברת הביטוח מנורה מבטחים, המאפשר לה להציע ללקוחות כיסוי ביטוחי.

מעבדות החברה תספקנה שירותי תיקונים לא רק ללקוחות שרכשו דרכה אחריות, אלא גם ללקוחות מזדמנים. שירותי האחריות של החברה כוללים אחריות מלאה וכיסוי במקרי אובדן, גניבה והשבתה, תיקונים ללא השתתפות עצמית, תיקונים של כל התקלות, מספר תיקונים לא מוגבל בתקופת האחריות. מרכזי השירות של החברה פרוסים ברחבי הארץ וכוללים תשעה סניפים: בתל אביב, בקריית שמונה, בחיפה, ברעננה, בלוד, בירושלים, באשדוד, בבאר שבע ובאילת.

להערכת אייקום, יש בארץ יותר מ-600 אלף מכשירי iPhone, ושוק התיקונים הפך לוהט במיוחד. המכשיר הרגיש סובל מתקלות רבות, בנוסף, הפופולאריות של ה-iPhone ומחירו היקר הפכו אותו ללהיט גם בקרב גנבים, ואלפי מכשירים נגנבים מדי שנה.

מהשוואת הנתונים שערך אנשים ומחשבים בין אייקום לחברות הסלולר, עולה כי במקרה של תיקון או החלפת מכשיר בשל נזק מוחלט, אובדן או גניבה – עלות האחריות והתיקונים באייקום זולה בהרבה לעומת השירותים המוצעים על ידי ספקיות הסלולר הישראליות שמוכרות את מכשירי ה-iPhone. עם זאת, במידה ולא מתרחש אירוע של תקלה, אובדן או גניבה – פלאפון מציעה את השירות הזול ביותר ואף מאפשרת לנצל את הסכומים ששולמו לשדרוג חדש. יצוין, כי לסלקום אין תוכנית אחריות ותיקונים למכשירי iPhone, ובאורנג' יש אפשרות לרכוש שירות מוזל לתיקונים בלבד, שאינו כולל אחריות למקרי אובדן או גניבה.

ביטוח למכשירי iPhone - איפה הכי משתלם?

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דון

    היי לכול השמחים למינהם נא להיזהר המכשיר שלי נכנס לתיקון ויצא מושבת איקום אומרת שאני אשם אני אומר המכשיר עבד ויש הוכחה הם מיצדם שמים קצוץ מדברים יפה ולא חוזרים ללקוח כיום אני עומד מולם בתביעה הם הרסו לי את המכשיר ואני אמור עןד לשלם להם תעשו חשבון לבד האם כדאי אוווווווווווווווווו לאאאא

  2. מיקי קופל

    בקופל WWW.KOPELL.CO.IL זה רק 100 ש"ח לשנה רק 100 ש"ח לכל השנה

  3. בני

    היה לי ביטוח דרך סלקום וברגע שהיה לי תקלה שילמתי המון כסף, זה ממש לא משתלם דרכם. נשמע ששווה בהחלט לבדוק את ההצעה החדשה

אירועים קרובים