מנהל בכיר מסיסקו מונה לתפקיד סגן נשיא בסטארט-אפ Big Switch

החברה הודיעה, כי מינתה את פרשנט גנדי לתפקיד סגן נשיא לניהול מוצרים שיופקד על חבילת המוצרים Open SDN Suite ● גנדי שימש כמנהל בכיר לניהול מוצרים ושיווק בחטיבה למרכזי נתונים של סיסקו ● המעבר עשוי להיחשב להישג משמעותי של Big Switch ולמכה קשה לסיסקו, מאחר שגנדי טיפל במגוון רחב של מוצרי רשת של סיסקו, ובכלל זה מתג Nexus 7000

משתפת. סיסקו

פרשנט גנדי, שעבד בפרויקט ONE SDN של סיסקו (Cisco), מונה לתפקיד סגן נשיא ב-Big Switch Networks, אחת מחברות הסטארט-אפ המובילות בתחום ה-SDN (ר"ת software-defined network).

שלשום (ב') הודיעה Big Switch Networks, כי גנדי מונה לתפקיד סגן נשיא לניהול מוצרים ויופקד על חבילת המוצרים Open SDN Suite, אותה הציגה החברה בנובמבר האחרון.

המעבר עשוי להיחשב להישג משמעותי של Big Switch ולמכה קשה לסיסקו. זאת, מאחר שגנדי טיפל במגוון רחב של מוצרי רשת של סיסקו, ובכלל זה מתג Nexus 7000 . בתפקידו כמנהל בכיר לניהול מוצרים ושיווק בחטיבה למרכזי נתונים של סיסקו מילא גנדי תפקיד חשוב בפיתוח של ONE (ר"ת Open Network Environment) – פרויקט SDN של החברה, שכלל גם את הבקר ONE.

"פרשנט הוא מנהל מוכשר בעל ניסיון עשיר במרכזי נתונים, הן ברשתות פיזיות והן ברשתות וירטואליות, ובעל מומחיות רבה בשוק", אמר גווידו אפנצלר, ממייסדי Big Switch ומנכ"ל החברה. "אנחנו שמחים שהוא מצטרף אלינו בזמן שאנחנו מאיצים את המסחור של המוצרים והטכנולוגיות שלBig Switch ".

אירועים קרובים