קנס על נטוויז'ן: "צירפה מנויים לרשת ללא הסכמה ולעתים תוך התחזות"

החברה תשלם 194 אלף שקלים, לאחר שנציג מטעמה התחזה לאיש בזק, ובמקרים אחרים טען בפני לקוחות שהם כבר מנויים על שירותי נטוויז'ן והוא מציע להם הנחה ● סכום הקנסות על חברות התקשורת בחצי השנה האחרונה: 1.6 מיליון שקלים

קנס של קרוב ל-200 אלף שקלים. נטוויז'ן

משרד התקשורת הודיע היום (א') כי הטיל קנס בסך של 194 אלף שקלים על נטוויז'ן, לאחר שנמצא שהחברה צירפה מנויים לשירותי האינטרנט שלה ללא הסכמתם המפורשת של הלקוחות, ובמקרים מסוימים אף תוך התחזות. בחלק מהמקרים הללו, הפונה התחזה לנציג של בזק ובמקרים אחרים הוא טען שהלקוח כבר מחובר לשירותי נטוויז'ן והוא מעוניין להציע לו הנחה במחיר.

ההפרה של נטוויז'ן התגלתה לאחר פניות של לקוחות לתחום פניות הציבור של משרד התקשורת, ובעקבות כך פתח המשרד בהליך פיקוח.

נטוויז'ן טענה שהנציגים שפעלו באופן המתואר ותוך כדי ביצוע התחזות אינם עובדיה, אלא עובדי חברות שנותנות לה שירותי שיווק. אלא שמשרד התקשורת לא קיבל את הטענה, שכן לדבריו, "לחברה יש אחריות על כל מי שמשווק את שירותיה, בין אם הוא עובד החברה ובין אם הוא עובד של חברת שיווק במיקור-חוץ".

קנס זה מצטרף לקנסות נוספים שהטיל משרד התקשורת באחרונה, בהם קנס בסך של 181 אלף שקלים שהוטל בספטמבר על גולן טלקום עקב זמני המתנה ארוכים למענה אנושי בשירות הלקוחות של החברה; עיצום בסך 130 אלף שקלים על סלקום, שהושת עליה באותו החודש לאחר שעיכבה ניוד של מנויים לספק מתחרה; קנס בסך 405 אלף שקלים שהוטל על החברה לפני כחודשיים, על שלא השיבה כנדרש בחוק לפניות של מנויים בגין חיובי יתר; וקנס בסך 208 אלף שקלים על בזק בינלאומי בעקבות אי ציות לכללים בכל הנוגע למתן שירות באמצעות אתר האינטרנט למנוייה, בהם התנתקות באמצעות האתר, פנייה לנציב הפניות של החברה ועוד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ביטון דוד

    אני מנוטק הרבה זמן לא מחובר ביכלל ולוקחים כסף מהחשבון

אירועים קרובים