תוכן שיווקי
Advantech AI-ENHANCED AGVs & AMRs WEBINAR with NVIDIA

ייצור חכם ומהפכני

Advantech בשיתוף NVIDIA יערכו וובינר בנושא כלי רכב אוטונומיים ורובוטים ניידים אוטונומיים מונחי בינה מלאכותית

14/08/2023 11:06
AI-Enhanced AGVs and AMRs with NVIDIA

כלי רכב אוטונומיים (AGVs) ורובוטים ניידים אוטונומיים (AMRs) הן טכנולוגיות מתקדמות המחוללות מהפכה בייצור ולוגיסטיקה בתעשיות שונות. מערכות רובוטיות חדשניות אלו מיועדות לשילוח ושינוע יעיל של פריטים בייצור, במרכזי ייצור ובמחסנים, ובכך מחליפות את הצורך בטיפול ידני, מבטלות טעויות אנוש, וכתוצאה מכך – משפרות בטיחות במקום העבודה ומפחיתות משמעותית בעלויות.

AGVs ו-AMRs מיושמים במגזרים שונים, כגון מחסני מסחר אלקטרוני, מתקני ייצור, מרכזי הפצה, חנויות קמעונאיות ויישומים רפואיים. Advantech (אדוונטק) מציעה היצע מוצרים שלם, מחיישנים, תקשורת ושליטה ובקרה, עיצוב מוצר מגוון עם כגון רכיבים מוקשחים, קומפקטיים, המתאימים להפעלה גם בסביבת פנים וגם בסביבת חוץ בתנאי סביבה קיצוניים.

מוכנים לעתיד האוטומציה עם Advantech ו-NVIDIA (אנבידיה)? שימרו ביומן את יום ד' ה-6 בספטמבר 2023, בשעה 10:00 בבוקר, והצטרפו אלינו כדי לגלות כיצד טכנולוגיות ה-IoT החדישות של Advantech מעצבות את עתיד האוטומציה. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו להישאר בקדמת הטכנולוגיה שתשנה את פני התעשיה.

מהם אתגרי היישום שמציגים AGVs/AMRs?

מערכות AGV/AMR מבצעות איסוף, הובלה ואחסון אוטומטיים של סחורות, במסלולים מוגדרים מראש. עם זאת, ישנם אתגרים עם הזמינות והפריסה של טכנולוגיות AGV/AMR מתקדמות.

ל-Advantech יש את הטכנולוגיה לבניית AGV/AMR.

Advantech, שהיא מובילת IoT עולמית, מציעה מערכת אמינה בהתאמה לכל הדרישות של מערכות הפעלה של AGV/AMR, תוך מקסום היעילות והפרודוקטיביות של AGVs/AMRs.

פתרונות פלטפורמת הבקרה הפתוחה PAC של Advantech מאפשרים פיתוח מהיר ונוח של יישומים, ומבטלים את צורך בבדיקות תאימות החומרה התעשייתית לתוכנה החדשה.

הצטרפו לוובינר של Advantech והכירו את עתיד האוטומציה עם NVIDIA.

הירשמו עכשיו, כדי להצטרף לסמינר האינטרנט הבלעדי שלנו, שבו המומחים של Advantech יציגו טכנולוגיה חדשנית המאפשרת ל-AGVs/AMRs לפעול בתנאים מגוונים ולבצע אופטימיזציה מתמדת של נתיבי הפעילות שלהם. על ידי אוטומציה של הובלת חומרים ארגונים, היכולה לייעל את הפרודוקטיביות ולתזמן משלוחים בצורה יעילה יותר, כדי להפחית צווארי בקבוק בייצור.

– תאריך: 6 בספטמבר 10:00 (GMT+3)

– הירשמו עכשיו: https://bit.ly/3YlH55I

– הצטרפו עכשיו כדי לזכות ב-USB תעשייתי חינם בסמינר המקוון! 

מה לקוחותנו אומרים?

Intralogistics 5.0: Developing state-of-the-art AGV/AMR AIUT solutions

Advantech סיפורי יישום:

  1.     במערכת השו"ב קרקעית
  2.     במערכת השו"ב ניידת
  3.     בתשתית התקשורת התומכת
  4.     סקירת הפתרונות בתעשית ה-AGV/AMR

מדוע Advantech?

עם ניסיון של מעל 40 שנים בתעשיית האוטומציה, Advantech מספקת מגוון פתרונות שליטה, בקרה, אוטומציה בייצור ובתפעול ומיכון חכם באמצעות ניתוח נתונים ובינה מלאכותית (AI).

בקרו באתר שלנו: https://www.advantech.com/emt

צרו קשר: https://www.advantech.com/emt/contact

הירשמו לוובינר עכשיו: https://bit.ly/3YlH55I

 

אירועים קרובים