תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של אואזיס, יום ב', ה-22 באוקטובר, ארקה, נמל תל אביב

"מעבר לפתרונות אוטומציה ב-IT מפחית את תשומות התפעול"

18/10/2018 15:56
מוטי זמיר, סמנכ''ל שיווק ומכירות באואזיס. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"מנמ"רים ומנהלי תשתיות ניצבים בפני כמה אתגרים – טכנולוגיים, תפעוליים ועסקיים. מצד אחד, הם מרחיבים את הדטה סנטר שלהם אל עבר הענן, ומשם פועלים בסביבה מרובת עננים. מנגד, על אף שהפעילות של ה-IT גדלה, הם מחפשים איך להוריד את תשומות התפעול – והמענה לכך הוא, בין השאר, מעבר לאוטומציה", כך אמר מוטי זמיר, סמנכ"ל שיווק ומכירות באואזיס.

זמיר דיבר לקראת כנס הלקוחות השנתי של אואזיס. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ב', ה-22 באוקטובר, בשעות הערב באולם ארקה בנמל תל אביב.

לדבריו, "בשנתיים האחרונות אנחנו מזהים מגמה נוספת: מנהלי התקשורת ומנהלי אבטחת המידע מאוד מחוברים לכלל ההיבטים העסקיים הללו בארגונים. כל הפתרונות הטכנולוגיים והתפעוליים מתורגמים לכסף. כלומר, כל ירידה בשירות או בביצועי האפליקציות ישר מתורגמות ל-'כמה כסף החברה הפסידה'. ומהצד השני, כל תהליך שבעבר היה ידני וכעת הפך לתהליך מבוסס אוטומציה – מבינים שניתן להפיק מכך כסף".

"אנשי ה-IT בארגונים מתמודדים מול שינויים רבים, שבנוסף לכל, הם רב ממדיים", אמר זמיר. "מעל כל אלה יש את השינוי הגדול, שהוא קצב השינויים. עוד שינויים הם האפליקציות שעברו לווב, יש מיקוד בתחום ה-API וארגונים נדרשים לפעול בעולם מרובה עננים, תוך מעבר מעולם הווירטואליזציה לעולם הקונטיינרים".

"נדרש הידוק בין תשתיות המחשוב למחזור חיי האפליקציות"

"יש להביא להידוק בין עולם תשתיות המחשוב למחזור חיי האפליקציות", הוסיף. "זאת, כדי שאנשי התשתיות לא יאבדו שליטה על מיקום האפליקציה, שהם יוכלו להתמודד עם 'צל ה-IT', שתופס תאוצה, ושיוכלו לפעול בסביבה מרובת עננים ציבוריים. המטרה היא לפעול באופן מסונכרן, כדי לספק זמינות גבוהה".

הוא ציין כי "אואזיס החלה את פעילותה וצמחה בעולמות התקשורת ואבטחת המידע. משם היא עברה לפעול גם בעולמות התשתיות, הסיסטם, הגיבוי וה-DevOps. צברנו ותק לא מועט בשוק. אואזיס משמשת כאינטגרטורית של כמה ספקיות IT בעולמות השונים. בהיבט הלקוחות, אנחנו מתמקדים בארגוני היי-טק, בעיקר חברות תוכנה כשירות, ובספקי תקשורת".

"פתרונות עם התרגום העסקי שלהם"

זמיר אמר כי "אנחנו, באואזיס, נדרשים להתאים את עצמנו לדרישות הלקוחות הארגוניים, וכך עשינו. אנחנו מביאים לשוק פתרונות עם התרגום העסקי שלהם – מעבר למה שהמוצר עושה ברמה הטכנולוגית. לצד לקוחות היי-טק, היו לנו גם הצלחות בארגונים המגיעים מהתעשייה המסורתית, כמו גם בקרב חברות ישראליות גלובליות, וכן אצל ארגונים מהמגזר הביטחוני. לארגונים אלה הבאנו את הניסיון שצברנו בפעילות בת שנים בארגוני היי-טק".

"אנחנו רואים גידול בדרישה של לקוחות לפתרונות ולפרויקטים בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר", ציין. "כיום, יותר מבעבר, לקוחות מבינים שהתשתיות ושכבת התקשורת הם הבסיס 'להלביש' עליו פתרונות אבטחת מידע".

זמיר הוסיף כי "בשנה החולפת חווינו גידול בפעילות החברה, בכמות הפרויקטים שביצענו וגם בהיקף כוח האדם בחברה. אנחנו נערכים לקראת 2019 ובונים את היכולות לכך, בשני מישורים: להרחיב את הפעילות לצד מיקוד בעולמות בהם אנחנו פעילים, שם נרחיב את היצע הפתרונות שלנו. במקביל, הפעילות עם החברה האם שלנו, טלרד, ממשיכה להתרחב בחו"ל, שם אנחנו משמשים כזרוע הטכנולוגיה שלה בתחומי התקשורת ואבטחת המידע".

"אנחנו נערכים להעניק ללקוחות הארגוניים פתרונות חדשניים", סיכם זמיר, "תוך מענה לשינוי שהשוק עובר: לא עוד פתרונות טכנולוגיים העומדים בפני עצמם, כי אם חיפוש פתרונות שניתן לתרגם אותם לשפה העסקית, משמע – שהפתרון הטכנולוגי שהוטמע יסייע לקידום התהליכים, לייעול שלהם וככאלה, הם יניבו תרומה עסקית לארגון".

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים