תוכן שיווקי
לקראת אתגר הטאף מאדר, בחודש מאי בבריטניה

הכירו את המשתתפים בנבחרת הטאף מאדר: אלון ג'וס, רשות שדות התעופה

11/03/2019 15:58
אלון ג'וס, מנהל אגף פתרונות תקשוב ברשות שדות התעופה. צילום: שי וייס

נבחרת הטאף מאדר לגיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, בשיתוף אנשים ומחשבים ובהובלת אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר וקפטן הנבחרת, ממשיכה בימים אלה את ההכנות לקראת האתגר הספורטיבי, שיתקיים בחודש מאי הקרוב בבריטניה. בכל כתבה אנחנו מבקשים להכיר לכם את אחד/ת ממשתפי/ות הנבחרת. הפעם זהו אלון ג'וס, מנהל אגף פתרונות תקשוב ברשות שדות התעופה.

הנבחרת, Tough Mudder for Larger Than Life 2019, היא הרביעית במספר של מנכ"לים, מנמ"רים ומנהלים נוספים, שיוצאת לבצע את אתגר הטאף מאדר למען העמותה, שמסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם. חברי הנבחרת יעברו את המסלול הקשוח, שעוברים הכוחות המיוחדים של בריטניה – 20 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי צלילה לקרח ומעבר דרך תילי חשמל, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור את המכשולים. את כל זה הם יבצעו למען מטרת העל – גיוס התרומות לעמותת גדולים מהחיים.

לדברי כהן, "זה הקמפיין הרביעי והוא יהיה גדול, מרשים, קשוח ומתוקשר יותר. יהיו משתתפים שירוצו את המסלול פעמיים ברצף". הוא סיפר כי "הנבחרת התחילה את אימוניה בחודש נובמבר למשך חצי שנה ועוברת אימוני ריצה, קרוספיט ונינג'ה, כמו גם סדנאות תזונה והכנה מנטאלית. המטרה היא שכל אחת ואחד מהמשתתפים ת/יעבור בהצלחה את האתגר. מי שמתחיל את האתגר – מסיים אותו!"

כהן הוסיף כי "השנה יש לנו נבחרת חזקה במיוחד – הן פיזית והן מנטאלית. יועד דותן, מנמ"ר פלסטו שק, אחראי על נושא התרומות, ויש בדרך תכניות חדשות ויצירתיות לגיוס יעד התרומות – 1,000,000 שקלים".

אלון ג'וס

מקום עבודתך ותפקידך בחברה: מנהל אגף פתרונות תקשוב ברשות שדות התעופה. במסגרת תפקידי אני אחראי על מערך התשתיות, התקשורת, הטלפוניה ומערכות המידע בשדות התעופה ומעברי הגבול ברחבי הארץ.

אילו הישגים ופרויקטים משמעותיים ניתן לזקוף לזכותך בשנים האחרונות? הרחקת חדר מחשב שני מנתב"ג לירושלים, השקת אפליקציית מובייל לציבור, השקת אפליקציות מובייל תפעוליות, הקמת מערכת הדרכה ארגונית ברשות שדות התעופה, החלפת ושדרוג מערכי האחסון והגיבוי, הטמעת מערכות תפעוליות כתמיכה בגידול בתנועת הנוסעים, ניהול פרויקטים תשתיתיים רבים במעברי הגבול ועוד.

כמו כן, הייתי שותף עם עובדי האגף בהקמת נמל התעופה החדש רמון ליד אילת, בכל הקשור לתשתיות ומערכות מידע. זוהי שותפות לאירוע היסטורי של הקמת שדה תעופה בינלאומי ראשון בישראל מאז קום המדינה.

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע? ריצה פעמיים-שלוש בשבוע ואופניים מעת לעת.

תחביבים: כל מה שאפשר בחיק המשפחה, מסעות חובקי עולם, ארוחות טובות וצחוק בריא.

מה מושך אותך להשתתף באתגר הטאף מאדר? זוהי הפעם השלישית שבה אני יוצא לאתגר הזה. אני אב לשחר, ילדה גדולה מהחיים, שהחלימה מסרטן לפני כשנה וחצי, ובן זוג לעידית הגדולה מהחיים, שהחלימה אף היא מהמחלה הארורה.

מה יגידו במשפחה? המשפחה שותפה לאתגר: עידית (פעם שנייה) ושחר מצטרפות אליו. זכיתי משפחה נפלאה המעוררת עבורי השראה, הם יהיו גאים בי מאוד.

אילו עוד דברים כדאי שנדע עליך? זו זכות גדולה עבורי לעבוד עם קבוצה מדהימה של עובדים. אני חייב להם הרבה.

לתרומה לעמותת גדולים מהחיים לחצו כאן.

אירועים קרובים