תוכן שיווקי
לקראת כנס Qlik Day 2019, ב-9 בספטמבר בסינמה סיטי גלילות

קליק ישראל מזמינה אתכם לכנס Qlik Day 2019

הכנס יציג את היתרונות הגדולים והחידושים בתחומי ה-BI, הדטה והאנליטיקה

25/08/2019 12:56
אילן גת, מנכ"ל קליק ישראל. צילום: רן ברגמן

גם השנה מקיימת קליק ישראל (Qlik Israel), הנציגה הרשמית של קליק בארץ, את כנס הלקוחות השנתי שלה, שמושך אליו מאות מנמ"רים, מנהלי BI ומקבלי החלטות מכל המגזרים. השנה יתקיים הכנס ביום ב', ה-9 בספטמבר, בסינמה סיטי גלילות, ויתמקד בעולמות ה-BI, הדטה והאנליטיקה – תחומי המומחיות של קליק.

את הכנס יפתח אילן גת, מנכ"ל קליק ישראל, שיסקור את האג'נדה של האירוע ויזמין את כריס ג'ונס, סמנכ"ל בכיר בקליק העולמית, שמגיע במיוחד מארצות הברית על מנת להיות המרצה המרכזי ואורח הכבוד. הרצאתו, תחת הכותרת הובילו עם נתונים (Lead With Data), תעסוק בחידושים האחרונים בעולמות הדטה, האנליטיקה וה-Insights.

היפכו לארגון מונע נתונים (Become a Data Driven Organization) הוא הנושא של הלייב דמו שיוצג על ידי נציגי קליק ישראל: עמית סיון, סמנכ"ל לקוחות; גדי רוטמן, סמנכ"ל מוצר; לירון ברעם, מנהל אנליטיקה עסקית; ועמירם שוקרון, ארכיטקט פתרונות BI ודטה. הם ידגימו כיצד שלל המרכיבים בפלטפורמה של החברה עוזרים למקבלי ההחלטות בארגון לקבל החלטות חכמות יותר, מבוססות נתונים, לייעל את העבודה, כך שהזמן יוקדש לניתוח הנתונים ולא לאיסופם, ולהניע את הארגון לתוצאות עסקיות טובות יותר.

לאחר ארוחת הצהריים תתקיים הרצאה משותפת של עינת שמעוני, סמנכ"לית בכירה ב-STKI, ולירון ברעם מקליק ישראל בנושא המרתק והחם – אתגר אוריינות הנתונים (How to solve the data literacy challenges).

בהמשך יסופרו סיפורי לקוחות מרתקים: שחר זמיר, מנהל הטכנולוגיות הראשי של קרסו מוטורס, יספר על המעבר מ-QlikView ל-Qlik Sense וכן על השימוש בו מעל Salesforce, כך שנציגי המכירות של החברה יכולים כעת לנתח מידע באופן פשוט ואינטואיטיבי, בהתבסס על שימוש ביכולות בינה מלאכותית, למידת מכונה וניתוח גיאוגרפי. מאיר זלצר, מנהל מוצרים ומו"פ באמדוקס, יספר על השימוש שהחברה עושה במוצר של קליק במסגרת השירות המוביל שהיא נותנת ללקוחותיה הגלובליים, ועל הערך העסקי הגבוה שניתן לה מיכולת המוצר להציג את כל התמונה בדשבורד אחד.

לקראת סיום האירוע תיערך הקרנת סרט, עם פופקורן ושתייה.

קליק ישראל

קליק ישראל

לכנס מוזמנים מנכ"לים, מנמ"רים, מנהלי ומפתחי BI, אנליסטים, מנהלי דטה ואנליזה, מנהלים טכנולוגיים, מנהלי IT, סמנכ"לי פיתוח, מנהלי מוצר, מנהלי כספים, מנהלי DWH, וכן מנהלי מחלקות מחקר, BI וניתוח נתונים.

לדברי אילן גת, מנכ"ל קליק ישראל, "השקענו חשיבה רבה בתכנון הכנס, על מנת שיעניק ערך משמעותי למשתתפים בו. הערך המוסף המרכזי שאנחנו רוצים להעניק הוא ההבנה שהדטה הארגוני הוא אחד הנכסים המרכזיים בארגון, וכל ארגון בכל גודל חייב לדעת לנתח אותו ולהוציא ממנו תובנות עסקיות שיובילו לפעולות מידיות, שישפיעו לחיוב על השורה התחתונה".

חברה מובילה – הן על פי STKI והן על פי גרטנר

קליק ישראל הוקמה בשנת 2000 כחברה המתמחה במערכות BI לניהול, ארגון וניתוח של המידע העסקי. מטרת החברה היא לספק לשוק הישראלי פתרון בינה עסקית מתקדם, כמו גם שירותי ייעוץ ויישום מקצועיים וממוקדים לכל המגזרים העסקיים בארץ.

החברה, שלפי STKI מובילה מזה שמונה שנים את עולמות ה-BI, הדטה והאנליטיקה בישראל ושנמצאת ברביע הלידרים של גרטנר, נוסדה מתוך אמונה שהבינה העסקית צריכה להיות של המשתמשים העסקיים. במרוצת השנים, פתרונות BI מסורתיים הפכו להיות גדולים, מסורבלים ומורכבים, והשאירו את המשתמשים מתוסכלים. בעשור האחרון מתמקדת קליק ישראל בפישוט תהליך קבלת ההחלטות של משתמשים עסקיים, והחברה חלוצה בגישה חדשנית לניהול, ניתוח ובניית אינטראקציה עם המידע העסקי של הלקוחות. פתרון הבינה העסקית של החברה כבר הוכרז על ידי גורמים רבים כפתרון שובר מוסכמות.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים