תוכן שיווקי
לקראת כנס Red Hat Forum, ביום ג' הקרוב, ה-3 בנובמבר

רד-האט שותה את השמפניה של עצמה

ברד-האט מחפשים כל פתרון שנותן ערך גבוה יותר לאנשי הפיתוח, ומזהים עדיפות ברורה לפתרונות שלה

01/11/2020 13:10
מימין: ברק קורן וליאורה מילבאום, מהנדסי תוכנה בכירים בתחום ה-DevOps ברד-האט. צילום: שרון אלדר

ביום ג' הקרוב, ה-3 בנובמבר, תקיים רד-האט (Red Hat) – החברה המובילה לפתרונות קוד פתוח, את כנס Red Hat Forum, והשנה במתכונת מיוחדת של חוויה וירטואלית, שתשודר במקביל ברחבי EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), כולל ישראל. המסלול הישראלי יציג הרצאות, הדגמות וסיפורי לקוח. ההרצאות יועברו על ידי צוותי המכירות וההנדסה של רד-האט ישראל, בשיתוף נציגי לקוחות מובילים בתעשייה.

בהרצאה רד-האט על רד-האט – שותים את השמפניה של עצמנו, ליאורה מילבאום וברק קורן, מהנדסי תוכנה בכירים בתחום ה-DevOps בחברה, ישוחחו על השימוש במכלול פתרונות החברה במרכז הפיתוח ברעננה, שבו יותר מ-400 מהנדסות ומהנדסים מתכננים ומפתחים את הדור הבא של פתרונות קדמת הטכנולוגיה של רד-האט בתחומי תשתיות הענן.

מילבאום מציינת כי "ברד-האט, אנחנו מייצרים פתרונות טכנולוגיים ממש כפי שהלקוחות שלנו עושים עבור השימוש שלהם או עבור לקוחותיהם. אנחנו חווים את אותם אתגרים ונתקלים באותם 'מכאובים'. המוטיבציה שלנו היא לפתור את ה-'כאבים' הללו עם הטכנולוגיות הקיימות בשוק, ולנו, ברד-האט, יש את הפתרונות המובילים".

קורן מרחיב: "יש שני סוגים של לקוחות – אלה שמתקדמים בטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם ומשתמשים בטכנולוגיות המתקדמות ואלה שעדיין לא החלו בתהליך. הלקוח שאנחנו מדברים עליו נמצא כבר בשלב מתקדם של טרנספורמציה דיגיטלית, ואנשיו כבר שם".

רד-האט משיקה... כוסות שמפניה. צילום אילוסטרציה: BigStock

רד-האט משיקה… כוסות שמפניה. צילום אילוסטרציה: BigStock

"כאנשי DevOps", אומרת מילבאום, "אנחנו לוקחים חלק בפיתוח המוצרים של רד-האט, ועושים זאת גם מנקודת המבט של המשתמשים. גם רד-האט היא ארגון שעובר טרנספורמציה דיגיטלית, ואנחנו בעצם אקסלרטורים לתהליך זה. בהשוואה לעולם הייצור, בעולמות ה-DevOps, ברק ואני משכללים את פס הייצור כדי לייעל אותו, בין היתר בכלים שרד-האט מייצרת. המטרה היא שפס הייצור יהיה אוטומטי ככל האפשר וללא מגע יד אדם, וייעשה בו שימוש במכונות משוכללות ורובוטים שיעבירו את הפריטים מתחנה לתחנה. כפי שעושים במפעלים, אנחנו בונים את פס הייצור של תוכנה, אוספים רכיבים, מבצעים אינטגרציה, ויוצרים פס ייצור אוטומטי ככל האפשר".

מה היתרון עבור הביזנס?
קורן: "היתרון הוא אג'יליות מוגברת. אם במודל הקלאסי, שינוי מערכות IT נמשך חודשים ושנים, עם DevOps הפך שינוי מערכות זה לתהליך של ימים ושבועות בלבד. היכולת של רד-האט מאפשרת לה לממש את היעד של אספקה מהירה יותר, ותגובה מהירה יותר לדרישות ושינויים בשוק".

מילבאום: "כיום, כדי להישאר בשוק צריך לספק שירות יותר יעיל, המכוון לצרכי המשתמש הסופי ולהיות טוב יותר מהמתחרה. לשם כך צריכים להיות אג'יליים מספיק בתגובה לשינויים המואצים בשוק. זה יקרה אם לגוף הפיתוח יהיה פס ייצור אוטומטי ללא מגע יד אדם, מאוד יעיל, בעל קיבולת רבה יותר ויכולת הכנסת שינויים גדולים בזמן נתון, תוך התגברות על התחנה החלשה ביותר וביטול צווארי בקבוק. אנחנו עושים זאת עם מכלול הפתרונות של רד-האט, ובהם כלי האוטומציה והניהול".

לסיכום, אומרים השניים, "אנחנו, ברד-האט, מחפשים כל פתרון שנותן ערך יותר גבוה. הסל שבו אנחנו בוחרים מצביע על עדיפות ברורה לפתרונות רד-האט. אנחנו מאמינים במוצרינו, כי הם עושים את העבודה טוב יותר מאשר פתרונות אחרים שאותם בחנו. לכל מי שעוסק בנושאים שעליהם דיברנו מומלץ לצפות בהרצאה שלנו בפורום, שתחשוף בפני צופיה דוגמה של לקוח שיודע לעשות זאת טוב כמו רד-האט".

ההשתתפות ב-Red Hat Forum 2020 אינה כרוכה בתשלום, אך יש להירשם מראש. לתוכנית הכנס ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים