תוכן שיווקי
לקראת אירוע vForum, ב-1 בדצמבר

חוויות המשתמשים השונים וצורכיהם – במרכז תהליך המעבר לדיגיטל

המעבר לדיגיטל ואתגרי השעה מהווים חלק מהאסטרטגיה העסקית והתפעולית של הרבה ארגונים וחברות ● לשם כך, הם מחויבים לאמץ תפיסות, פתרונות וטכנולוגיות להנגשת אפליקציות ומידע בכל תנאי ולמגוון הרחב של המשתמשים השונים

03/11/2020 15:53
הכול למען חוויית משתמש טובה יותר. צילום אילוסטרציה: BigStock

כתב: טל אביטל, מומחה מערכות VMware Workspace ONE ב-Wizards Integration.

מגמת העלייה באימוץ הפתרונות לטרנספורמציה דיגיטלית, שניכרת בשנים האחרונות, משפיעה מאוד על האופן שבו צריך הארגון להתארגן על מנת להנגיש את האפליקציות והמידע לסוגי המשתמשים השונים, באופן מאובטח, בכל זמן ומכל מקום. תחום מחשוב משתמשי הקצה (EUC) מביא אתו גישות, פתרונות וטכנולוגיות חדשניות ומאובטחות, על מנת לאפשר ניהול מלא, מקצה לקצה, של הסביבה הדיגיטלית.

אם בעבר, מנמ"רים בארגונים התבקשו לאמץ מתודולוגיה לניהול מחזור חיי מערכת המידע (Life Cycle Management) בארגון, כאשר מערכת המידע הייתה במרכז, הרי שכיום זה לא מספיק. לצד זה, הם צריכים לאמץ גישה ושיטות לניהול צורכיהם המשתנים של המשתמשים, כאשר הצרכים וחוויית השימוש נמצאים במרכז תשומת הלב. בימינו, לא רק עובדי הארגון נמנים על המשתמשים במערכות שלו, אלא גם לקוחותיו, ספקיו, אזרחים של רשויות מקומיות ועוד. גישת ניהול מחזור החיים של המשתמש (ULM) מסייעת גם ביישום פתרונות מקיפים המאפשרים ניהול ארגוני של סוגי המשתמשים השונים בעלי מגוון רחב של מכשירי קצה, מערכות הפעלה שונות, בכל זמן, מכל מקום, לכל אפליקציה ותוכן, באופן מאובטח, ועם זהות אחת ותשתית אחת.

כאמור, למשתמשי הקצה יש צרכים שונים ומגוונים. עובדי חברה, לקוחות, שותפים עסקיים, אזרחים המקבלים שירותים דיגיטליים מרשויות מקומיות ומשרדי ממשלה ועוד – כולם מחוברים באמצעות טכנולוגיות שונות הרבה יותר מאשר בעבר. הם מנהלים את היומיום שלהם באמצעות ממשקים שונים. המנמ"רים בארגונים שמבצעים תהליכי מעבר לדיגיטל מחויבים להתאים גם את התשתיות שברשותם כדי לאפשר לכלל המשתמשים לעבוד מול המערכות וליהנות מכל השירותים שהארגון מספק. בנוסף, על המנהלים לדאוג שחוויית המשתמש – כל משתמש ומכל מכשיר – תהיה ברמה גבוהה, על מנת שאלה יעשו שימוש חוזר בפתרונות שהם מספקים, לטובת ההתייעלות התפעולית והעסקית של הארגון.

הפתרון המקיף והמודרני לניהול משתמשי הקצה

בין הפתרונות הקיימים עבור משתמשי הקצה השונים וניהולם, ניתן לציין את הפלטפורמה Workspace One של VMware, שהינה המקיפה והמודרנית בתחומה, ומאפשרת מימוש מלא ומוצלח של מהלך שכזה באמצעות מרכיביה השונים. אציין כאן רק חלק מהמרכיבים:

  • UEM (ר"ת Unified Endpoint Manager) – טכנולוגיית ה-EMM (ר"ת Enterprise Mobility Management), שמהווה חלק מהפתרון, מספקת ניהול מתקדם ומאובטח למערכות המובייל של המשתמשים.
  • Horizon – פתרון ה-VDI (ר"ת Virtual Desktop Infrastructure) של VMware.
  • Secure Workspace – הנגשה של אפליקציות ארגוניות, שכוללת SSO (ר"ת Single Sign On).
  • Carbon Black – הגנה על משתמשי הקצה השונים.
  • Per App VPN – גישה לשרתי הארגון הפנימיים.
  • Intelligence – פורטל מנוע חכם לביצוע ניתוח ואוטומציה לשטח העבודה הדיגיטלי, אינטגרציה של מערכות שונות ל-Workspace One ועוד.

Wizards Integration היא חברת ייעוץ ושירותי מומחה מוסמכת של VMware ויצרני תוכנה מובילים אחרים, שעוסקת בתכנון, יישום ואספקת מגוון פתרונות למערכות המחשוב של חברות וארגונים בישראל ובחו"ל. Wizards מתכננת ומטמיעה פתרונות שונים בסביבת תוכנות התשתית, מבצעת פרויקטים מקצה לקצה ומספקת שירותי ייעוץ ומומחה בתחום טכנולוגיות המחשוב, ובכלל זה ליווי מפתחים בתהליכי DevOps וקונטיינרים, התאמת סביבות העבודה של המשתמשים בארגון לסביבת הדיגיטל, פתרונות שליטה ובקרה, הפצה ועדכון תוכנות, פתרונות ענן, שירותי IT מנוהלים מלאים ועוד.

למידע נוסף על Workspace One לחצו כאן.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים