תוכן שיווקי
לקראת כנס Future of AI, ביום ד', ה-23 במרץ, באיסט תל אביב

למה כדאי להגיע לכנס Future of AI?

08/03/2022 16:30
כנס Future of AI.

כנס Future of AI של אנשים ומחשבים ממש קרוב – הוא יתקיים בעוד כשבועיים, ביום ד', ה-23 במרץ. בכנס ירצו שורה של מומחים על שורת הטרנדים והחידושים באחד העולמות החמים ביותר כיום בתחום הטכנולוגיה, שכבש אותו בשנים האחרונות ויבסס עוד יותר את אחיזתו בשנים הבאות. אם אתם.ן אנשי מקצוע בתחום או מתעניינים.ות בו, לא תרצו להחמיץ את האירוע הזה. להרשמה לאירוע בהנחה לחצו כאן.

ביקשנו מכמה מהחברות והדוברים שישתתפו באירוע להרחיב על תחומי הפעילות שלהן. זה מה שהם שלחו לנו:

עדי גוזז, שותפה באנטרי קפיטל
"אם מסתכלים כמה שנים אחורה, רבים ציטטו את המחקר שדיווח ש-80% מפרויקטי הבינה המלאכותית לא מגיעים לשלב הייצור. כיום המצב שונה, ויש הרבה ארגונים שאימצו בינה מלאכותית ומשתמשים במודלי AI לטובת אוסף גדול של צרכים ותרחישים. אנחנו, באנטרי קפיטל, גאים לעבוד עם יזמים שהם מובילים בתחום ה-AI ולהשקיע בחברות שמביאות בשורה על ידי שימוש בבינה המלאכותית. בין חברות הפורטפוליו שלנו נמצאות ריסקיפייד, פאנדבוקס, דארוו (Darrow), סנסי, בריה (Bria), נימבל, Swapp ועוד רבות אחרות.

בהסתכלות קדימה, אנחנו רואים שהעוגן בשימוש מוצלח ב-AI תלוי מאוד באיכות הדטה. אנדרו אן.ג'י. אפילו טבע באחרונה את המונח Data-centric AI, וזה יהיה הנושא שנתמקד בו בכנס".

איסטרוניקס
איסטרוניקס תציג בכנס פתרונות מבוססי חומרה להאצת ביצועים במגוון רחב של יישומים שעושים שימוש בבינה מלאכותית:

  • פתרונות מבוססי פלטפורמות אינטל למחשוב קצה עם מאיצי ביצועים ליישומי AI של החברות היילו ומובידיוס מבית אינטל.
  • מערכות High end GPU server של אינטל, עם מעבד גרפי שלה או של אנבידיה.
  • Intel PSG עם מאיצי ביצועים ליישומי AI המבוססים על רכיבי FPGA.
  • מעבד נוירומורפי מהפכני דל הספק של בריינצ'יפ ליישומי קצה.
  • מעבד בינה מלאכותית של Untether AI בארכיטקטורת At-Memory-Computing למימוש רשתות עצביות למגוון יישומים.

אלאוס הלת'
אלאוס הלת' (Eleos Health) היא החברה המובילה בצומת שבין בינה מלאכותית וטיפול נפשי. החברה מאמינה שהבינה המלאכותית לא תחליף מטפלים, אלא תעצים אותם בכוחות על, שיאפשרו להם להתמקד במה שהכי חשוב – הטיפול עצמו. החזון של אלאוס הלת' הוא לפרק את השיחה הטיפולית לאבני היסוד שלה, להבין לעומק מה עובד עבור מי בעולם הטיפולי ולשפר את איכות הטיפולים.

ג'ונת'ן לסרסון, אסטרטג AI בדטה-גן (Datagen)
"אחד התהליכים המרכזיים שאני רואה בעולם ה-AI בשנים האחרונות הוא מעבר מפיתוח של מודלים עם ארכיטקטורות מורכבות ואימונים כבדים לעולם שבו המודל המרכזי נבנה ואף מאומן במקום אחר, בעוד שצוות הפיתוח מתמקד בעיצוב הדטה ובהוספת מודלים קטנים יותר על גבי המודל המרכזי, שמתאימים אותו לצרכי הפרויקט.

אנחנו רואים את זה במודלים של שפה דוגמת GPT3, שיצרו תעשייה שלמה של Prompt engineering, בשימושים הרבים, הרבה מהם אומנותיים, שנעשים של גבי StyleGAN שאומן היטב, וגם במתודולוגיית Data-Centric AI, ששמה את הדטה במרכז ומתייחסת למודל כאל פרט כמעט שולי.

בדטה-ג'ן, שבה אני עובד כראש תחום ה-AI, אנחנו מתמחים בייצור דטה ויזואלי סינתטי, ורואים היטב כיצד הנדסה נכונה של הדטה סט משפרת את ביצועי המודל, שמתאמן עליו באופן יותר משמעותי משינוי המודל עצמו.

בסשן שלי בכנס, שיעסוק בלמידה עמוקה, אתמקד במגמות הללו, על מנת להבין יותר לעומק איך נראה עולם ה-AI כשהפוקוס עובר מפיתוח ואימון המודל המרכזי והכבד אל האופן שבו משתמשים בו, מתחברים אליו ובונים על גביו מוצרים".

יוראי פיינמסר, שותף כללי בקרן הון-הסיכון Disruptive AI
"מסלול ניתוח רשתות ובינה מלאכותית, שיתקיים במסגרת הכנס, יעסוק במפגש מרתק בין טכנולוגיות מעולם הניתוח הרשתי (NA – Network Analysis) ליכולות למידת המכונה (ML – Machine Learning). המפגש ביניהן מאפשר למנף את ההתנהגות החברתית הרשתית של בני אדם ואת תיאור מאגר המידע כרשת לכדי מאפיינים עבור למידת המכונה. באמצעות שילוב זה ניתן לחזות התנהגות אנושית, לגלות אנומליות בקבוצות ועוד.

הבשלת הטכנולוגיה וצעדים ראשונים בתחום העסקי מנבאים פוטנציאל משמעותי לצמיחה.

בכנס יוצגו דוגמאות, פרויקטים וסטארט-אפים מובילים בתחום".

סיגייט
סיגייט טכנולוגיות (Seagate Technology) היא מובילה עולמית בתחום פתרונות אחסון וניהול המידע. היא הוקמה ב-1979 ומשרדיה ממוקמים בפרימונט, קליפורניה, ארצות הברית. בישראל מפעילה סיגייט מרכז חדשנות בתל אביב – Lyve Labs, שמסייע לסטארט-אפים בהוכחת היתכנות של המוצרים שלהם. בנוסף, המרכז מספק ליזמים הישראלים ייעוץ מקצועי של מומחים בתחום הדטה, מסייע בפתרון אתגרים טכנולוגיים ועסקיים ונותן להם שירותי תכנון והסמכה, ייעוץ והדרכה בפיתוח עסקי, עזרה בייעול תהליכי ניהול נתונים וגישה לציוד מתקדם, תשתיות ומערכות בדיקה.

ביונד מיינדס
במהלך השנים האחרונות, טכנולוגיית הבינה המלאכותית חווה צמיחה אדירה ומשתלבת כמעט בכל תחומי החיים, אבל במקביל, נחשפות נקודות התורפה, האכזבות, ההבטחות הלא ממומשות והכישלונות הנובעים מהפער שבין פיתוח בינה מלאוכתית בצורה מבוקרת בתנאי מעבדה לאתגרים של העולם האמיתי.

ביונד מיינדס נוסדה ב-2018 במטרה לגשר על הפער שבין התיאוריה למציאות, ולייצר פתרונות AI עמידים לאורך זמן ומותאמים לסביבתם. הפלטפורמה שהקימה החברה מספקת את היציבות והשרידות הנחוצים להתגבר על האתגרים היומיומיים של הבינה המלאכותית, ומקדמים את החזון שלה לדמוקרטיזציה של הבינה המלאכותית.

להרשמה לאירוע בהנחה לחצו כאן.

אירועים קרובים