תוכן שיווקי
לקראת VMware vFORUM 2022, אווניו, 28 במרץ 2022

VMware תארח פאנל של מובילי שינוי חברתיים בחברה הישראלית

הפאנל יתקיים בכנס vForum 2022 השנתי, ב- 28 במרץ באווניו

10/03/2022 11:54

"כיום, השאלה האם לעבור לענן כבר לא משנה, כי כולם כבר שם ובדרך כלל פועלים ביותר מענן אחד. לכן, הגישה צריכה להשתנות, מגישת 'הענן תחילה' אל להיות 'חכם בענן'. בדרך זו ארגונים יקבלו את החופש לבחור בענן הנכון, זה העונה ליעדיהם העסקיים האסטרטגיים", כך אמר שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל, אשר יפתח את כנסvForum  VMware השנתי, שיתקיים השנה בתאריך 28 במרץ 2022, במרכז הכנסים אווניו.

שלומי אביב, מנכ''ל VMware ישראל.

שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: ניב קנטור

כנס vForum  VMware מושך אליו מדי שנה מאות משתתפים ביניהם מנהלים בתעשיית ההייטק, שמגיעים כדי לשמוע על החידושים הטכנולוגים הכי חמים בשוק. בכנס יישאו דברים בכירים מהחברה העולמית, ביניהם פורנימה פדמנבן, סגנית נשיא החברה ומנהלת תחום הענן ב- VMware העולמית, וארמין מיולר, סגן נשיא VMware ומנהל פעילות גרמניה.

השנה עומד הכנס בסימן "הובלת שינוי" (Leading Change) ובמסגרת זו יכלול פאנל של מובילי שינוי חברתיים מובילים בישראל בהם: טליה גזית, מפקדת ממר"ם לשעבר ושותפה בקרן PWC, ממובילי המעבר של צה"ל לענן, שרה טנקמן, מנכ"לית קרן בריאה לקידום זכויות נשים ולטיפול הוגן ושוויוני לנשים ישראליות במערכת הבריאות, קרן הוד, מייסדת WE ( Women Entrepreneurship) לעידוד יזמות בקרב סטודנטיות במוסדות להשכלה גבוהה ברחבי הארץ ושגיא בר, מנכ"ל המרכז לחינוך סייבר הפועל לקידום ושילוב של אוכלוסיות מוחלשות בהיי-טק הישראלי.

חברת VMware הינה חלוצת עולם הווירטואליזציה והענן, שחוללו את המהפכה העסקית והטכנולוגית המרכזית של העשור האחרון. כיום עומדת VMware בחוד החנית של כל הפיתוחים הטכנולוגיים, הנוגעים בכל תחומי החיים ביניהם המעבר לדיגיטל, מעבר לעבודה מהבית, אינטרנט של החפצים (IoT), סייבר, 5G ועוד. ל-VMware פעילות ענפה בישראל ומאז הקמת הסניף הישראלי בשנת 2007, רכשה VMware שישה סטארט-אפים ישראליים. מרכז המו"פ של החברה בישראל מתמחה בפתרונות ענן שמהווים מנועי צמיחה חדשים של החברה ובראשם ניהול ואוטומציה. בנוסף למרכז המו"פ, מנהלת החברה גם מרכז חדשנות שמפתח טכנולוגיות חדשות לעשור הבא.

אירועים קרובים