תוכן שיווקי
לקראת כנס ERP 2022, מחרתיים (ג') בלאגו, ראשון לציון

לקראת כנס ERP: זרקור על הפתרונות המתקדמים של חשבשבת

03/04/2022 13:36
פשוט חכם יותר. חשבשבת

חשבשבת היא אחד מבתי התוכנה הגדולים והוותיקים בישראל. החברה מעסיקה מעל 200 עובדים הפרוסים ברחבי הארץ ובחו"ל. עשרות אלפי ארגונים ועסקים, המייצגים את כל קשת תחומי העיסוק של המשק הישראלי, משתמשים מדי יום במערכת חשבשבת H-ERP, שהיא הנמכרת בישראל, וכוללת ניהול מלאי ורכש, ניהול ייצור, ניהול שרשרת אספקה, הנהלת חשבונות, ניהול קשרי לקוחות, הפקת מסמכי שיווק, תשלומים לספקים, יבוא ויצוא, ניהול הסכמים וחיובים, ועוד. בשנה האחרונה הצטרפו כ- 1,000 ארגונים ועסקים חדשים למערכת ה-ERP של החברה.

יש לציין שחשבשבת נרכשה לפני קרוב לחצי שנה על ידי קבוצת חילן, המובילה בתחום פתרונות המחשוב בישראל. החבירה לחילן נבעה בין היתר מהיותה חברה שמתמחה בפתרונות מחשוב, עם זיקה לפעילותה של חשבשבת. הרכישה תאפשר לחברה להרחיב את סל הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה, ולהמשיך להתפתח ולבסס את מעמדה כמובילה בשוק פתרונות ה-ERP, בכדי להמשיך ולספק פתרונות מתקדמים, איכותיים ויעילים לעשרות אלפי הארגונים המשתמשים במערכת.

מערכת ה-ERP של חשבשבת פשוטה וקלה להטמעה בארגונים השונים, וחוסכת אלפי שעות יישום מיותרות ותלות מתמשכת במיישם. המערכת מאפשרת עצמאות מלאה למשתמשים ושירות מצטיין ללקוחות החברה על ידי גופי התמיכה וההדרכה, שפרוסים ברחבי הארץ.

מה כוללת סדרת הפתרונות המתקדמים החדשה מבית חשבשבת?

באחרונה השיקה חשבשבת סדרת פתרונות מתקדמים לפישוט תהליכים, קבלת החלטות באמצעות נתונים ודיגיטציה של תהליכים. הפתרונות הם:

מערכת H-WEB – תוכנה אינטרנטית מלאה על פלטפורמת הענן AWS של אמזון. המערכת, בפלטפורמת הענן, מאפשרת אבטחת מידע, שירות גיבוי, ניהול אחסון אוטומטי והימנעות מהוצאות מיותרות של רכישת שרתים ותחזוקתם. מדובר במערכת וובית לחלוטין, וניתן לגשת אליה מכל מכשיר ומכל דפדפן, ללא כל התקנה מקומית. אלפי חברות הצטרפו למערכת, שהינה חלק נוסף בתהליכי החדשנות, שבאמצעותם חשבשבת מעבירה את העסקים הקטנים והבינוניים לקדמת הטכנולוגיה, ומאפשרת להם לשחק במגרש של הגדולים.

מערכת H-BI – מערכת ניהולית פורצת דרך לדו"חות מתקדמים, המבוססים על נתוני חברה אחת או איחוד חברות, תוך גישה לניתוח מעמיק של המידע, ללא צורך בהתקנת תוכנת חשבשבת או הכרתה.

אפליקציית H-Mobile – האפליקציה מציגה דו"חות גרפיים בזמן אמת על גבי הסמארטפון, הטאבלט או המחשב הנייד, ומאפשרת קבלת החלטות בתנועה.

מערכת H-Protect – שיתוף פעולה של חשבשבת עם BDI להתראות מקוונות מפני התקשרות עם עסקים בסיכון ובדיקת מצבו הפיננסי של הלקוח.

מערכת H-BPM – המערכת מאפשרת סבב חתימות על מסמכי רכש בפלטפורמה אינטרנטית בחיבור ישיר לחשבשבת H-ERP, ללא צורך בכניסה לחשבשבת ומכל מכשיר, כולל סמארטפון וטאבלט.

מערכת H-Match – שיתוף פעולה של חשבשבת עם Bizibox, שבמסגרתו מאפשרים הבנקים וחברות האשראי חיבור חשבונות עסקיים של לקוחות חשבשבת בבנק למערכת חשבשבת H-ERP, כך שנתוני הבנקים עוברים אוטומטית ובזמן אמת ל-H-ERP, ללא צורך להיכנס לכל חשבון בנפרד.

פרופ' אסף אברהמי, מנכ"ל חשבשבת, אמר כי "אנחנו שמחים להוביל את שוק ה-ERP עם עשרות אלפי ארגונים שמפעילים את המערכת, בהם 1,000 ארגונים שהצטרפו בשנה האחרונה. נמשיך לפתח את המערכת והפתרונות שאנחנו מציעים בכדי להציע פתרונות בחזית הטכנולוגיה, שיאפשרו את המשך צמיחת הארגונים והעסקים שמפעילים את H-ERP".

רוצים לשמוע עוד על מה שחדש בתחום ה-ERP? הירשמו כאן לכנס ה-ERP השנתי של אנשים ומחשבים.

אירועים קרובים