תוכן שיווקי

גאווה ישראלית: ממר"ם זכתה בפרס החדשנות הטכנולוגית של רד האט

יחידת ממר"ם, המשמשת כספקית שירותי הענן לכל היחידות של צה"ל, זכתה בפרס החדשנות המוענק על הישגים טכנולוגיים, אשר הדגימו יצירתיות בפתרון בעיות

30/05/2022 10:23
אורי בן שמואל, מנהל מגזר הביטחון ברד האט ישראל

ספקית פתרונות קוד פתוח המובילה בעולם, רד האט (Red Hat), העניקה ליחידת ממר"ם (מרכז המחשבים ומערכות המידע) בצה"ל את פרס החדשנות הטכנולוגית לשנת 2022 באירוע ה-Summit הגלובלי של החברה. הפרס מכיר בהישגים הטכנולוגיים של לקוחות רד האט ברחבי העולם, אשר הדגימו יצירתיות בפתרון בעיות כדי להשפיע לטובה על עולם העסקים ועל החברה.

ממר"ם משמשת כספקית שירותי הענן לכל היחידות של צה"ל. כחלק מחבילת הפתרונות שלה, ממר"ם מתחזקת יכולות as-a-service כמרכזי נתונים קטנים בעלי אספקה מהירה, הניתנים לפריסה בקצה ובשטח במטרה לתמוך בפעולות קריטיות.

אחת מהמשימות המרכזיות של ממר"ם היא הבטחת גישה ליישומים קריטיים בכל זמן ובכל מקום עבור המשתמשים בהתאם לצורך שלהם. העברת כמויות גדולות של נתונים על פני חיבורים איטיים מגבירה את הפוטנציאל לכשלים בהעברת נתונים, מה שמסכן את חייהם של תושבי ישראל.

ממר"ם עובדת בשיתוף פעולה עם Red Hat Consulting ו-Red Hat Training ומשתמשת בפלטפורמת Red Hat OpenShift כדי ליצור יישום מרכז נתונים מרכזי, המבוסס על קונטיינרים וענן, אשר מתרחב בקלות להתקני IoT וסביבות קצה, תוך שמירה על אבטחה מקסימלית. השימוש ב-Red Hat Advanced Cluster Management for Kubernetes יחד עם Red Hat Ansible Automation Platform מסייע לממר"ם להפוך את הסביבות שלה לאוטומטיות ומאיץ משמעותית את פריסות הקצה.

קבוצת מרכז הנתונים של ממר"ם יכולה לספק אשכול חדש בפרק זמן הנמוך משעתיים ולהשלים פריסה תוך פחות משתי דקות, תוך הפחתת זמני אספקת השירות לשלוש עד שש שעות בהשוואה לשלושה שבועות באמצעות המערכות הקודמות שלהם. האשכולות הללו מאפשרים ליישומים לתפקד כאילו יש להם חיבור לרשת גם אם החיבור נכשל, מבלי להתפשר על דרישות האבטחה והתאימות הנוקשות שלהם.

אורי בן שמואל, מנהל מגזר הביטחון ברד האט ישראל, אמר כי, "אני מברך את הצוות של ממר"ם על קבלת פרס החדשנות הטכנולוגית של רד האט לשנת 2022 ומודה להם על הבעת האמון המתמשכת והבחירה בפתרונות המתקדמים של רד האט. השימוש בפתרונות של קוד פתוח מציב את צה"ל בקדמת הטכנולוגיה לא רק בארץ, אלא בעולם כולו, והפרס הוא ההוכחה לכך. אנו ברד האט גאים לקחת חלק בפרויקטים משמעותיים בתחום הביטחון, אשר יש להם השפעה אדירה על כל אחד ואחת במדינה".

אירועים קרובים