תוכן שיווקי
בעקבות כנס Fintech Junction

לנדאי מגייסת עובדות ועובדים למגוון תפקידים

07/06/2022 13:48
צוות לנדאי.

חברת הפינטק לנדאי (Lendai) מגייסת עשרות עובדים למטה החברה בישראל. המשרות הפתוחות הן: Customer Success Manager ,Full Stack Web Developer, נציגי פיתוח מכירות, יועצים פיננסיים ועוד.

לנדאי פיתחה פלטפורמת מימון השקעות מבוססת בינה מלאכותית, שמאפשרת למשקיעים זרים לממן רכישות ואחזקות נדל"ן בארצות הברית, ללא צורך בהיסטוריית אשראי אמריקנית או תושבות במדינה. החברה היא משבשת שוק הלוואות מיושן בשווי של מעל לטריליון דולר והיא עושה זאת על ידי שימוש בטכנולוגיה ייחודית, שמאפשרת למשקיעים גלובליים שאינם אזרחים אמריקניים לקבל מימון על נכסים בשוק הנדל"ן בארצות הברית.

להגשת קורות חיים לחצו כאן.

יאיר בנימיני, מנכ"ל ומייסד משותף בלנדאי, אמר כי "עובדים מוכשרים הם המפתח להצלחה ואנחנו זוכים לעבוד לצד הטובים ביותר. אנחנו מציעים לעובדים המצטרפים אלינו אתגרים מקצועיים רבים, ומצפים שיעזרו לנו להתפתח ולגדל את החברה יחד. אנחנו שמים דגש על מנטורינג של העובדים, שזוכים לליווי וחניכה של חברי הנהלה בעלי ניסיון. זה מוכיח את עצמו לאורך זמן ומשפר הן את מקצועיות העובדים והן את התקשורת בחברה. כעת, אנחנו מחפשים שותפים שירצו להיות חלק מתחום מהפכני של אפשרויות חדשות למשקיעי נדל"ן בארצות הברית. לנדאי צומחת בקצבים גבוהים מאוד בהכנסות ובקצב הגידול במספר העסקאות והלקוחות החדשים, ונכנסת למדינה חדשה בארצות הברית בכל רבעון. בקצב הגידול הנוכחי, אנחנו מצפים להכפיל את מצבת העובדים בחברה בתוך שנה".

במרץ האחרון הודיעה לנדאי על גיוס של 35 מיליון דולר במסגרת סבב סיד. מצבת החברה מונה 30 עובדים, במשרדיה ברחבי העולם: ישראל, ארצות הברית (מיאמי), קנדה (טורונטו) ובריטניה (לונדון).

לנדאי הוקמה ב-2019 על ידי צוות של מומחי פינטק, למידת מכונה וחיתום: יאיר בנימיני, בעז לויתן, ארז דריקר וטים מירונוב. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת, בפעם הראשונה, ללווים זרים שמשקיעים בשוק המגורים האמריקני לקבל תנאי מימון אטרקטיביים ותחרותיים, בתהליך מימון מקוון פשוט, מהיר ויעיל.

 

אירועים קרובים