תוכן שיווקי
לקראת אירוע Creatio No-Code Day Tel Aviv, ב-13 בספטמבר במלון שרתון תל אביב

פרוסיד הטמיעה מערכת לקוחות מבוססת Creatio בפרידנזון

05/09/2022 14:46
פרידנזון בחרה ב-Creatio.

פרידנזון – חברה שפעילה בעולמות הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי – השלימה באחרונה הטמעה של מערכת תפעול לקוחות חדשה. המערכת, המבוססת על הפלטפורמה של ספקית הטכנולוגיה Creatio, יושמה על ידי נציגתה בישראל, פרוסיד (Proceed). היא מיועדת לספק לפרידנזון תמונה מלאה ומקיפה של ביצועי הלקוחות, כמו גם ניהול מסודר של תהליכי השיווק, המכירה, התפעול והשירות. ההיקף הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו בכמה מאות אלפי שקלים.

המערכת החדשה מחליפה טבלאות אקסלים ידניות, שפרידנזון השתמשה בהן לאורך השנים, ושכבר נמצאו לא מתאימות לעידן הנוכחי. הבחירה בפלטפורמה של Creatio התבססה על החיבור החזק בין יכולות ה-CRM של המערכת ויכולותיה בעולמות ה-BPM, שמסייעות בהקמה של תהליכי עבודה, אינטגרציה עם מערכות תפעוליות נוספות ושליפת מידע רלוונטי מהן, ואוטומציה של תהליכים.

יש לציין שהמערכת שעלתה לאוויר כוללת מודול לוגיסטיקה בישראל, שמציגה את מכלול השירותים של פרידנזון בארץ, דוגמת אחסנה או הובלה. עוד מאפשרת המערכת את קיצור תהליכי ההקמה של לקוחות חדשים, באמצעות תהליך מוטה אוטומציה, ניהול של תהליכי המכירה, תמחור שירותים, בקרה על תהליכי המכירה ודו"חות מנהלים על ביצועי המכירות בארגון. בנוסף, היא מציגה ראייה כלל ארגונית של הלקוח, היסטוריה של הפעילויות שלו, תחזית הביצועים של הלקוח מול הביצוע בפועל, וחיבור למקום אחד של נתונים ממערכות נוספות, דוגמת מערכות לוגיסטיקה, תפעול וכספים.

השלב הבא: מודול לוגיסטיקה חו"ל

פיתוח המערכת צפוי להימשך כשנתיים נוספות, כשבשלב הבא יפותח מודול לוגיסטיקה חו"ל, המטפל בתהליכי יבוא ויצוא. במערכת החדשה צפויים להשתמש עשרות עובדים בארגון, בהם משתמשים במחלקות השיווק, המכירות, הלוגיסטיקה והשירות, כמו גם בדרגי הנהלת החברה.

פרידנזון, שכאמור, פעילה בתחומי הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי, מעסיקה כ-450 עובדים. התשתית הלוגיסטית שלה, בפריסות ארצית ובינלאומית, כוללת, בין השאר, ציי רכבים להובלה יבשתית, סוכני מטען בפריסה עולמית, ציוד מקצועי לניהול פרויקטים מורכבים ומחסנים לוגיסטיים לניהול מלאי ומטענים.

אסף פרידנזון, סמנכ"ל התפעול של קבוצת פרידנזון, ציין כי "בחרנו במערכת של Creatio בגלל היכולת של הפתרון לספק לנו מקסימום אימפקט, ולעשות זאת בתוך פרק זמן קצר יחסית. זוהי הרבה מעבר למערכת ניהול לקוחות סטנדרטית. היא מאפשרת לנו לעצב מחדש את התהליכים העסקיים שלנו, לפשט אותם, ולעשות אותם הרבה יותר מדויקים ויעילים".

אורן דיגא, מנהל תחום CRM&BPM בפרוסיד.

אורן דיגא, מנהל תחום CRM&BPM בפרוסיד. צילום: יח"צ

גילי רגב, מנכ"ל פרוסיד, ואורן דיגא, מנהל תחום CRM&BPM בחברה, אמרו כי "הימים שבהם ניתן היה לנהל תהליכי לקוח מורכבים על גבי אקסלים חלפו מהעולם. בעידן הדיגיטל, ארגונים שלא יעברו טרנספורמציה דיגיטלית כבר כיום, יישארו מחר בצד הדרך. המערכת החדשה בפרידנזון הינה אבן דרך במסע של החברה לטרנספורמציה דיגיטלית. התוצאה תהיה שפרידנזון גם תשדרג את רמת השירות שאותו היא מספקת, גם תייעל את התהליכים המתקיימים בה וגם תהיה תחרותית יותר".

שורת סיפורי הצלחה על במה אחת

סיפור ההצלחה של הפרויקט בפרידנזון וסיפורי הצלחה נוספים יוצגו באירוע הלקוחות השנתי Creatio No-Code Day Tel Aviv, שיתקיים ביום ג' הבא, ה-13 בספטמבר, במלון שרתון תל אביב. באירוע תציג פרוסיד, נציגת Creatio בישראל, את היכולות של הפלטפורמה בהנעה קדימה של חזון הדיגיטל הארגוני – Powering Digital Transformation.

באירוע ישתתפו נציגים בכירים מ-Creatio, בהם אלכס דונצ'וק, סגן נשיא בכיר לערוצי הפצה, ומייק הריאנקו, סגן נשיא מכירות במרכז אירופה. החברות יציגו את היתרונות העסקיים של פלטפורמת ה-No Code מבית Creatio, בשילוב המומחיות המקומית של פרוסיד.

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים