תוכן שיווקי

הזדמנויות עסקיות לשותפים של F5 עם פלטפורמת הענן המבוזר

09/11/2022 12:33
מוטי בן-שושן, מנהל חטיבת השותפים של F5 לאזור דרום EMEA

ארגונים מודרניים מבססים את פעילותם על מגוון רחב של יישומים, סביבות עננים שונות וסביבות Edge, על מנת להציע שירותים חדשניים ולעמוד בדרישות הצרכנים. פורטפוליו היישומים של רבים מהם כולל טכנולוגיות מודרניות לצד ארכיטקטורות ישנות, דבר שמכניס אותם לסבך של פתרונות סייבר שאינם מנוהלים באופן עקבי ואחיד. תמונה מורכבת זו ללא ספק מגדילה גם את מספר המטרות של פושעי הסייבר.

חברת F5 הכריזה לאחרונה על פלטפורמת שירותים חדשה לענן המבוזר, F5 Distributed Cloud Services, שמיועדת לגשר על הפערים בסבך הניהולי.

מוטי בן-שושן, מנהל חטיבת השותפים של F5 לאזור דרום EMEA, מספר על הגישה המהפכנית של הפלטפורמה וכיצד היא פותחת הזדמנויות עסקיות חדשות בפני שותפי החברה בעולם.

אילו יתרונות יש לשירותי הענן המבוזר של F5 לארגונים?

"מדובר בפלטפורמה עננית אחודה, המאפשרת לארגונים הפועלים בסביבות עננים מרובות לנהל בצורה פשוטה וחסכונית את אבטחת היישומים ולפרוס יישומים ממקום מרכזי אחד, עם נראות מקצה לקצה ובקרה מלאה. הפלטפורמה מתעדכנת כל העת, כך שלקוחות יכולים בלחיצת כפתור להתעדכן בכל הטכנולוגיות והיכולות החדשניות ביותר בזמן שהם זקוקים להן.

"יתרה מכך, יכולות האבטחה בפלטפורמה מובנות. פתרון ה-WAAP (Web Application and API Protection) לדוגמה, זכה לאהדה גדולה משום שהוא מפשט את אבטחת היישומים ומאפשר אוטומציה של תהליכים, כך שהצוותים יכולים להתפנות לעסוק במשימות קריטיות לעסק במקום במשימות סיזיפיות. העובדה שהפתרון מוצע במודל SaaS מאפשרת קונסולידציה של טכנולוגיות האבטחה המתקדמות של F5 לפתרון אחד, קל לפריסה ולניהול.  היכולות האלו גם מאפשרות לאכוף מדיניות אבטחה אחידה בקלות רבה יותר בארגון".

מהי הבשורה לשותפים של F5 בעולם?

"הפלטפורמה פותחת בפני השותפים את ההזדמנות לשווק את הפתרונות במודל MSP ולבנות את התשתית העסקית שלהם כספק שירותים. אנחנו רואים בכל אירופה מגמה של מעבר לתוכניות הכוללות הכנסה שנתית צפויה (ARR), אך שותפים רבים שלנו מתמודדים עם אתגר משמעותי בחיזוי ההכנסות העתידיות שלהם. הפלטפורמה מאפשרת תכנון מדויק של ההכנסות וההוצאות השנתיות, מאחר שהפתרונות משווקים ללקוחות במודל שירות לאורך זמן, ואפשר להוסיף על גביהם גם שעות ניהול ותמיכה".

"הפלטפורמה החדשה פותחת בפני השותפים שלנו שווקים חדשים מאחר שהיא מאפשרת גם לארגונים קטנים ובינוניים ליהנות מפתרונות ברמת אנטרפרייז, שבעבר רק ארגונים גדולים היו מסוגלים להטמיע ולתחזק. העובדה שהפתרונות משווקים תחת מודל MSP, מבטיחה לארגונים קטנים ובינוניים ניהול מלא, תחזוקה וליווי על ידי השותף. השותף מצדו נהנה מיציבות בהכנסות".

אילו פעילות אתם עושים עם שותפים בתחום?

"בחודשים האחרונים הושקעו משאבים רבים על ידינו ועל ידי שותפים שלנו, הן בחינוך שוק והן בהתאמת מודלים הולמים לשווקים מקומיים ברחבי EMEA. בין היתר, השקנו Bootcamp המלווה בקמפיינים, פגישות משותפות עם שותפים ולקוחות פוטנציאליים, סיוע בבניית מודל מסחרי ויצירת הזדמנויות, שירותים ואינטגרציה עבור השותפים והלקוחות שלהם".

דוגמה להצלחת המודל הזה בישראל?

"בישראל, חברת זברה טכנולוגיות, המפיצה המקומית של F5, השקיעה בהכנת השוק לפלטפורמה, מינפה מאוד יפה את מודל ה-MSP וזכתה להצלחות רבות עם לקוחות. אחד מסיפורי ההצלחה המעניינים שלה, שגם פורסמו לאחרונה בכלי התקשורת, הוא פרויקט שבוצע בחברת המסחר הדיגיטלי Stor.ai, במסגרתו החברה זכתה לערך עסקי אדיר כאשר הטמיעה את הפלטפורמה, ולמעשה הוסיפה שירותי סייבר לפורטפוליו שלה. הדבר התאפשר בשל היכולת של זברה לספק את הפתרונות ל-Stor.ai בצורה גמישה באמצעות הפלטפורמה, עם ליווי מקצועי מקיף".

למידע נוסף הקליקו כאן.

אירועים קרובים