תוכן שיווקי

HPE מציגה את הדור הבא של השרתים, שנבנו במיוחד לעולם היברידי

שרתי HPE ProLiant Gen11 החדשים מספקים חוויית ניהול אינטואיטיבית בענן, אבטחה גבוהה וביצועים אופטימליים, שמותאמים לעומסי עבודה שונים

18/12/2022 14:13
סמדר שחף, מנהלת עסקי המחשוב ב-HPE.

HPE השיקה באחרונה את פורטפוליו הדור הבא של פתרונות המחשוב, המספקים חוויית ניהול ותפעול בענן לסביבות היברידיות, לתמיכה בטרנספורמציה דיגיטלית. שרתי HPE ProLiant Gen11 החדשים מספקים לארגונים משאבי מחשוב חזקים, מאובטחים ומנוהלים בענן, ומותאמים באופן אידיאלי למגוון עומסי עבודה מודרניים, כולל AI, אנליטיקה, יישומים מקוריים בענן, יישומים עתירי גרפיקה, למידת מכונה, שולחן עבודה וירטואלי (VDI) ו-וירטואליזציה.

"הבסיס לאסטרטגיה ההיברידית הוא המחשוב", אמרה סמדר שחף, מנהלת עסקי המחשוב ב-HPE. "השרתים של HPE מקרבים את העסקים אל מחשוב הקצה – שם נוצר המידע, שם נדרשת חוויית הענן וכן אבטחת מידע אינטגרלית. שרתי ה-HPE ProLiant Gen11 החדשים שלנו מתוכננים עבור העולם ההיברידי, כדי לספק חוויית ניהול והפעלה אינטואיטיבית בענן, אבטחה אמינה וביצועים שהם הטובים ביותר מסוגם לעומסי העבודה".

חוויית ניהול ותפעול אינטואיטיבית בענן
HPE GreenLake for Compute Ops Management מספק פלטפורמת ניהול קלאוד נייטיב. הפלטפורמה מספקת יכולות פשוטות, מאוחדות ואוטומטיות, כדי לאפשר ללקוחות לשלוט במחשוב שלהם, עם נראות ותובנה גלובליים. לקוחות יכולים לפרוס בקלות אלפי התקנים מבוזרים וליהנות מעדכוני קושחה ותוכנה מהירים יותר, כדי למקד מאמצים בפעולות עסקיות ולא בניהול תשתית IT מורכבת. זאת ועוד, הפלטפורמה מאובטחת מאוד, ובנויה על מנת להבטיח ניטור וניהול של חיסכון צריכה באנרגיה.

אבטחה אמינה
HPE ממשיכה להוביל ולספק תשתית מאובטחת, מהקצה ועד לענן – החל מרמת הסיליקון, עם HPE Silicon Root of Trust, יכולת אבטחה בלעדית בתעשייה המגנה על מיליוני שורות של קוד קושחה מפני תוכנות זדוניות ותוכנות כופר עם תוכנה דיגיטלית. כיום, HPE Silicon Root of Trust מאבטח מיליוני שרתי HPE ברחבי העולם.

שרתי הדור הבא של HPE ProLiant מתבססים על חדשנות אבטחה זו לצד תכונות חדשות, שמגנות הן על הנתונים והן על המערכות.

ביצועים אופטימליים לכל עומס עבודה
ככל שארגונים מממשים עומסי עבודה תובעניים יותר, כולל AI, למידת מכונה ופרויקטים של רינדור, הם דורשים מחשוב יעיל וביצועי מחשוב מואצים. שרתי הדור הבא של HPE ProLiant מותאמים לספק ביצועים גבוהים בעומסי העבודה עתירי הנתונים של הארגון ותומכים במערך מגוון של ארכיטקטורות, כולל מעבדי הדור הרביעי של AMD EPYC, מעבדי Intel Xeon Scalable מהדור הרביעי, ו-Ampere Altra ו-Ampere Altra Max Cloud Native Processors.

מודל תשלום לפי צריכה עם HPE GreenLake
ארגונים המעוניינים לעבור מדור אחד לדור הבא יכולים לאמץ את פתרונות הדור הבא של HPE באמצעות רכישת תשתית באופן מסורתי או במודל תשלום לפי צריכה עם HPE GreenLake. יש לציין ש-HPE GreenLake היא פלטפורמה של שירות, המאפשרת ללקוחות להאיץ את המודרניזציה של הנתונים, והיא מספקת כבר היום מעל 70 שירותי ענן שיכולים לפעול באתר הלקוח, בקצוות, במתקן האירוח ובענן הציבורי.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים