תוכן שיווקי

ו… הזוכה היא: 12 זכיות לאברא בתחרות מצטייני המחשוב

חברת אברא קטפה לא פחות מ-12 פרסים במגוון מרשים של תחומים ● שי אוזון, מנכ"ל החברה: "מדובר בעדות לעבודה הנכונה שאנחנו עושים"

20/02/2023 10:12
מימין: קרן עמר, EVP BI & Development , יניב נבטי, EVP R&D Solutions, אפרת מנצור, EVP Strategy Realization - אברא. 

הישג מרשים לחברת אברא בתחרות "פרסי המחשוב" של אנשים ומחשבים. החברה, המספקת פתרונות טכנולוגיים לאתגרים עסקיים של לקוחותיה, מסתמנת כמנצחת הגדולה של ה-IT Awards לשנת 2022, עם רשימת זכיות מרשימה עבור לא פחות מ-12 פרויקטים שונים.

"הפרסים הללו הם תוצר של עבודה קשה ויישום תרבות ארגונית באברא של למידה ושיפור מתמיד", אומר מנכ"ל ומייסד החברה, שי אוזון, "אנחנו מציעים ללקוחותינו שורה של פתרונות טכנולוגיים מקצה לקצה, כדי לספק מענה למגוון האתגרים העסקיים שעומדים כיום בפני הארגונים השונים, וזאת באמצעות ניהול נכון של תחום מערכות המידע. התחומים שבהם הוענקו הפרסים מעידים על מגוון הטכנולוגיות שבהן אנחנו מתמחים. מגוון זה נועד לתת מענה לצורכי הלקוחות שלנו בטכנולוגיות מידע מתקדמות".

צמיחה מתמדת ומצוינות בלתי מתפשרת

ריבוי הזכיות של אברא מהווה תזכורת נוספת לזינוק המרשים שעברה החברה בשנת 2022. אברא, שהוקמה רק בשנת 2020, דורגה בשנת 2022 במקום הראשון בצמיחה מבין החברות המובילות בהיי-טק (על פי דירוג Dun's), עם שורה של הישגים ובהם העסקה של יותר מ-1,000 עובדים וקצב מכירות של קרוב לחצי מיליארד שקלים. החברה רכשה ומיזגה מאז הקמתה 11 חברות ופעילויות.

מדובר במצבור מכובד של פרויקטים, שכלל שורה של ארגונים מובילים מענפים שונים במשק ובעדות לכך, שלצד הגידול המרשים, באברא ניתן דגש מיוחד על מקצוענות ללא פשרות.

בין הפרויקטים שביצעה החברה וזכו לציון לשבח ניתן למצוא פרויקטים של בינה מלאכותית, מיזמים לניהול מערכות מידע, הטמעת מערכות חדשניות וליווי תהליכי מיגרציה לענן, הטמעת מערכות CRM דיגיטליות ושדרוג מערכות ליבה וגם לא מעט תהליכים ליצירת בידול עסקי והשגת יתרון תחרותי תוך שימוש בטכנולוגיות מידע.

ניתן למצוא ברשימת הלקוחות והפרויקטים הזוכים ארגוני ענק טכנולוגיים כמו רפאל מערכות או אלביט מערכות, לצד גורמים מוסדיים כמו המועצה האזורית גליל עליון או חברת מוריה (החברה לפיתוח ירושלים); גורמים מעולם הפיננסים, כמו מימון ישיר, לצד יבואניות הרכב צ'מפיון מוטורס וסמלת וגם ענקית התשתיות דלק; את חברת הציוד הרפואי 3BY ואת חברת הבוטיק הטכנולוגית Dgtronix.

פתרון הוליסטי לכל ארגון

"אברא הוקמה כדי לפתור אתגרים עסקיים באמצעות טכנולוגיות מידע מתקדמות", מסביר אוזון ודומה כי הוכחה לדברים ניתן למצוא בכל אחד ואחד מהפרויקטים זוכי הפרסים.

מדובר, ודאי הבחנתם, ברשימה של ארגונים וחברות בעלי מעמד מרשים במשק הישראלי. ניסיון למצוא חוט המקשר ביניהן מוביל בסופו של דבר לאותה נקודת מוצא: כולן התמודדו עם אתגרים עסקיים מורכבים – וכולן זכו לפתרון הוליסטי מבית אברא, המתמחה בהתאמת כלי IT חדשניים לצרכי הארגון.

ובהקשר זה ראוי לציין, שההרכב המגוון של החברות השונות בא לביטוי גם במגוון המרשים של הקטגוריות שבהן אברא קטפה את שלל הפרסים.

"היכולת של אברא ליישם ולקדם טכנולוגיות מידע מתקדמות בארגונים מגוונים ומשמעותיים במשק הישראלי הביאה אותנו להישג של 12 פרסים בתחרות השנה", מסכם אוזון.

אירועים קרובים