תוכן שיווקי
בעקבות כנס Fintech Junction

איך אפשר להעצים את צוותי ה-DevOps וה-FinOps בארגון?

פרופיסי לאבס מציעה את Uniskai - פלטפורמת ריבוי עננים מתקדמת, מבוססת AI, שלוקחת את עבודת הצוותים הללו צעד אחד קדימה, ומסייעת לחברות להפוך לחדשניות ולמתקדמות במיוחד

22/06/2023 14:11

הענן הוא כבר לא רק טרנד – הוא הכרח. בזמנים שבהם חברות רבות מאיצות את אימוץ הפוטנציאל הבלתי מוגבל של שירותי הענן, יש נושא אחד בולט סביב התחום: ייעול ההוצאות.

מתוך הבנת האתגר המשמעותי הזה, המהנדסים בפרופיסי לאבס (Profisea Labs) פיתחו את Uniskai – פלטפורמת ניהול ריבוי עננים חדשנית, מבוססת בינה מלאכותית, שמאפשרת לארגונים להמחיש את רשת הענן שלהם בכל גודל וחתך ולשלוט, לנתח ולמטב את תשתית הענן הארגונית במקשה אחת.

בליבת המשימה של פרופיסי לאבס עומדת אמונה בכוח הטרנספורמטיבי של ה-AI. על ידי יצירת מוצר מבוסס בינה מלאכותית שמפשט את פעולות ה-DevOps וה-FinOps, פרופיסי מתכוונת לחולל מהפכה באופן שבו מהנדסי IT ומנהלי טכנולוגיות ראשיים (CTOs) ניגשים לזרמי העבודה שלהם, תוך השגת חדשנות וצמיחה מתמשכות.

Uniskai מציעה ללקוחות את היכולת לפרש ולתפעל ללא מאמץ את נכסי הענן שלהם, באמצעות מפות ותרשימים של ארכיטקטורת ענן שנוצרו אוטומטית. הדמיה אינטואיטיבית זו מפחיתה שיבושים, מקטינה עלויות ומייעלת תהליכים, כך שצוותים יכולים לשנות את קנה המידה של תשתית הענן שלהם ביעילות.

פלטפורמת Uniskai מספקת תכונות נרחבות, שמכסות כל היבט בניהול הענן ובאופטימיזציית העלויות: החל בפריסה ללא אנשי צוות, המשך בדיאגרמות רשת מקוונות אינטראקטיביות וכלה בהדמיית חיוב מלאה ותמיכה בקוברנטיס, Uniskai מספקת מענה לצרכים המגוונים של צוותי ה-DevOps וה-FinOps:

  • Waste manager מזהה ומבטל משאבים שאינם בשימוש.
  • פיצ'ר ההתאמה לדרישות המערכת (Rightsizing) מבטיח פעילות בסדר גודל נכון, תוך הימנעות מהוצאות מיותרות.
  • כלי הניהול הנקודתי (Spot management) מאפשר הסבת פעילותן של מכונות פיתוח ומכונות קריטיות לספציפית, ובכך מביא לחיסכון משמעותי בעלויות.
  • מצב השינה (Hibernation) נקבע באופן אוטומטי על ידי המתזמן החכם (Smart Scheduler).
  • מנהל המחויבות (Commitment Manager) מסייע בקבלת החלטות מושכלות לגבי רכישות של חבילות Reserved Instances (ר"ת RI) ותוכניות חיסכון (Saving Plans), כך שיהיו אופטימליות.
  • דו"חות ביצועיים, תובנות אבטחה ותמיכה ב-APIs הם שהופכים את Uniskai לפתרון מקיף חיוני עבור ארגונים ששואפים לייעל ולהוזיל את סביבת הענן שלהם.

המחויבות של פרופיסי לאבס למצוינות מופגנת באמצעות השותפויות יקרות הערך שלה עם גורמים מובילים בתעשייה, בהם AWS, גוגל קלאוד (Google Cloud), פלטפורמת Azure של מיקרוסופט, קרן CNCF (ר"ת Cloud Native Computing Foundation), קרן לינוקס (Linux Foundation) וקרן הפינאופס (FinOps Foundation) .

Uniskai של פרופיסי לאבס תואמת גם ל-SOC 2 ומספקת ללקוחות ודאות של אבטחה, אמינות וגמישות מהשורה הראשונה.

כגורם משנה-משחק בגזרת טכנולוגיות הענן, Uniskai מבית פרופיסי לאבס מספקת פתרון הכול כלול (All-in-one), שמופעל על ידי ה-AI. פתרון זה מעצים את צוותי ה-DevOps וה-FinOps ומאפשר להם לנצל את מלוא הפוטנציאל של תשתית הענן שלהם תוך צמצום עלויותיה, ולהשיג יעילות וחדשנות רבות יותר.

אירועים קרובים