תוכן שיווקי

הכירו את LogsDam של CyRay: פתרון חדשני להוזלת הוצאות ה-SIEM

29/06/2023 08:34

ככל שחברות מסתמכות יותר ויותר על טכנולוגיה לצורך פעילותן היומיומית, כמות הנתונים שנוצרת גדלה באופן אקספוננציאלי. נתונים אלו הם קריטיים לשמירה על אבטחת המידע של החברה וזיהוי איומי אבטחת מידע אפשריים. עם זאת, נתונים אלה הם בעלי ערך רק אם הם נאספים, מנותחים ומאוחסנים כראוי.

Azure Sentinel ו-Splunk הם דוגמה לפתרונות ניהול מידע, אבטחה וניהול אירועים. פלטפורמות אלו מאפשרות לחברות לאסוף ולנתח לוגים, אך הן מגיעות עם כמה בעיות משלהן. ראשית, הזרמת מידע הוא שירות יקר, ובעידן של היום ארגונים מתפתחים וגדלים מהר ואיתם כמויות המידע והמערכות המצריכים ניטור. בנוסף, העברת כמויות גדולות של נתונים דורשת כמות משמעותית של רוחב פס, וכמובן, איסוף יעיל של כל הנתונים מצריך מומחיות ומיומנות.

כדי לפתור את הבעיות הללו, סייריי (CyRay) מציגה את LogsDam. ללא שינוי ב-SIEM הקיים שלך ותוך 30 דקות בלבד, נוכל להפחית את הוצאות הצריכה שלך עד 80%.

איך זה עובד

שירות ה-LogsDam הינו פתרון מתקדם לניהול וניתוח לוגים של ארגונים. השירות נועד למזער את התוצרת (נפח אחסון/תעבורה) אל שירותי הענן השונים למינימום, ללא פגיעה באיכות המידע. השירות ממוקם בין מערכות המקור לשירות הענן של הלקוח, קרי Sentinel/Splunk.

  1. בעזרת טכנולוגיות חדישות השירות לומד את האירועים המרובים ומאגד שורות לוג זהות לשורה אחת בפרק זמן קצר, כמובן ללא השפעה על איכות המידע. המשמעות – הקטנה של לפחות 50% מהתוצרת.
  2. באמצעות טכנולוגיות למידה, המערכת יודעת לזהות אירועים בעלי טראפיק גבוה ולקטלג אותם כ"Noisy". ניתנת ללקוח האפשרות לפלטר אירועים אלו במידה ולא נדרשים לאגירה או שנובעים בעקבות הגדרות לא נכונות במערכות מקור – לשיקול החלטת הלקוח. הנ"ל יכול להוריד בקירוב עוד כ-20%-40% מהתוצרת.

יתרונות ה-LogsDam

בראש ובראשונה, הוא יפחית את העלות של הזרמת כמויות גדולות של נתונים. על ידי הטמעת הפתרון , חברות יכולות לחסוך עד 80% בעלויות התפעול שלהן. הפחתה זו מאפשרת לחברות לאסוף יותר נתונים, מה שיוביל בהמשך לזיהוי טוב יותר של איומים פוטנציאליים.

שנית, המערכת שלנו מתוכננת להיות חכמה ויעילה, ועל ידי ניתוח, סינון ואגרגציה של נתונים (לוגים),  וללא איבוד מידע בדרך, אנו מפחיתים את כמות רוחב הפס, והתהליך כולו הופך ליעיל יותר.

לבסוף, LogsDam נועד להיות קל לשימוש. המערכת שלנו משתלבת בצורה חלקה עם התשתית הקיימת של העסק, וצוות המומחים שלנו מספק הכוונה ותמיכה בכל שלב. על ידי יצירת תהליך איסוף וניתוח נתונים פשוט יותר, אנו מאפשרים לחברות להתמקד במה שהן עושות הכי טוב וחוסכים זמן יקר לצוותי ה-IT והאבטחה.

סיכום

LogsDam הוא פתרון חדשני לבעיות העומדות בפני חברות המנהלות את ה-SIEM שלהן. על ידי הפחתת העלות של קליטת נתונים וייעול תהליך איסוף הנתונים, אנו מאפשרים לחברות לאסוף ולנתח לוגים בצורה יעילה יותר. הפתרון קל לשימוש, חדשני ומעוצב לעבוד בצורה חלקה עם התשתית הקיימת של כל עסק.

אם אתה מחפש דרך טובה יותר לנהל את ה-SIEM שלך, LogsDam הוא הפתרון.

למידע נוסף הקליקו כאן.

אירועים קרובים