תוכן שיווקי
לקראת כנס Future of AI, ביום ד', ה-5 ביולי, בביתן 10 באקספו תל אביב

כנס Future of AI: עושים כבוד לבינה המלאכותית היוצרת

כולם מדברים על Generative AI, אבל במקום אחד - כנס Future of AI של Lynx מבית אנשים ומחשבים - ניתן ללמוד על הנושא ולהבין אותו לעומק, על כל הפוטנציאל, היצירתיות והיופי שבו

29/06/2023 15:26
כנס Future of AI (צילום ארכיון).

AI – את צירוף האותיות הזה, או את הפירוש העברי – בינה מלאכותית, רואים כיום כמעט איפה שלא תרצו. אותו ואת ה-Generative AI – הבינה המלאכותית היוצרת. ממהדורות החדשות ועד לתקשורת המקצועית, כמו כאן, באנשים ומחשבים, מעולמות הרפואה ועד לתחום הפיננסי, מדיבייטים בין מחשב לבן אדם ועד לשיר שמחייה אומן או אומני עבר. הבינה המלאכותית כאן, והיא הולכת וגדלה בקצב מהיר יותר משאנחנו יכולים לחשוב.

מי היה מאמין פעם שנוכל לבקש מצ'טבוט כגון ChatGPT לכתוב לנו מאמר – והוא יעשה זאת בכמה שניות וכמעט בלי שגיאות? שנשמע זמרים אהובים עלינו, שמתו מזמן, "קמים לתחייה" באמצעות הטכנולוגיה? שהמחשב ינצח את אלופי השחמט, הטריוויה ועוד…? מי היה מאמין שנראה שלל יישומים ופיתוחים של הבינה המלאכותית בבית החולים? בצבא? במשרד? במפעל? והנה, אנחנו רואים. טכנולוגיית ה-AI נמצאת כאן – ובגדול, ועושה רושם שאנחנו רק מגרדים את קצה קצהו של הפוטנציאל שלה. אנחנו רק מתחילים להבין את הסכנות שבה, כמו גם את ההזדמנויות שהיא מביאה איתה.

כנס Future of AI (צילום ארכיון).

כנס Future of AI (צילום ארכיון). צילום: תומר פולטין

הבינה המלאכותית, ובעיקר זו היוצרת, תעמוד במרכז הכנס השנתי Future of AI של Lynx מבית אנשים ומחשבים, שייערך ביום ד' הקרוב, ה-5 ביולי, בביתן 10 באקספו תל אביב (גני התערוכה). אותה בינה מלאכותית יוצרת שמבצעת מהפכות בתעשיות שלמות ומביאה אותנו להיות יותר יצירתיים. לצד זה, יידונו בו נושאים חדשניים לא פחות, כגון מחשוב, דאטה אנליטיקס, תשתיות IT, אקו-סיסטם הסטארט-אפים התוסס של ישראל ועולם ההון-סיכון.

הכנס יכלול הרצאות של מיטב המומחים בתחום, מידע על הטכנולוגיות פורצות הדרך וכמובן, נטוורקינג. ישתתפו בו מנהלים בכירים, מומחים ויזמים, מהמובילים בתחום. נותנות חסות הפלטינום לאירוע הן יבמ (IBM) ונביוס (Nebius) ישראל, ונותנות חסות הזהב – דנודו (Denodo), צאג אליטה (Tzag Elita), איסטרוניקס (Eastronics), דלויט (Deloitte) וסלע (Sela).

"שנת 2023 – נקודת המפנה בתחום הבינה המלאכותית"

בן פלד, היוזם והמנכ"ל של כנס Future of AI, אמר כי "כבר ברור לכולם ששנת 2023 היא נקודת המפנה בתחום הבינה המלאכותית, עם הפריצה הגדולה של ה-ChatGPT ושל תחום ה-Generative AI. אין ספק שהמציאות משתנה לנגד עינינו, ומי שלא יאמץ את הכלים והטכנולוגיות החדשות – יישאר מאחור. ישנו פחד שה-AI יחליף אותנו, האנשים. אני מאמין שמי שיתאים את עצמו למציאות החדשה לא יוחלף על ידי הבינה המלאכותית, אלא ייהנה מהיכולות שלה. כמו שצ'ארלס דרווין אמר: לא החזק ביותר או האינטליגנטי ביותר הוא ששורד, אלא זה שמגיב בדרך הטובה ביותר לשינוי".

בן פלד, היוזם והמנכ"ל של כנס Future of AI.

בן פלד, היוזם והמנכ"ל של כנס Future of AI. צילום: תומר פולטין

"כנס Future of AI לא עוסק רק בהצגת הטכנולוגיה, אלא גם ביכולתנו לחזות ולעצב את העתיד שלנו. ביחד, נבחן את גבולות ה-AI ונפתח דרך לעידן חדש של מכונות חכמות שיכולות ליצור, ללמוד, לעזור ולהעניק ערך וביטחון לכולנו. אני שמח לראות את קהילת Future of AI שהקמתי ב-2018 גדלה ואת ההתלהבות סביב הכנס השנתי שארגנו ל-2023, ואני מצפה לפגוש את כולם באירוע", הוסיף פלד.

אז, אם אתם מומחים בעולמות הבינה המלאכותית, וה-Generative AI בפרט, אם אתם עוסקים בכך במסגרת העבודה, וגם אם הנושא הזה "רק" מעניין אתכם ומצית את הדמיון שלכם – אתם מוזמנים להגיע לכנס וללמוד על כל ההתפתחויות החדשות באחד העולמות המרתקים, שמעצבים את ההווה, ויותר מזה את העתיד, של כולנו. לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים