ITNAV: עשרים שנות הובלה בחדשנות טכנולוגית במוקדי השירות
מאת הילל יוסף
"התחלנו לפעול לפני 20 שנה בהטמעת מערכות CRM, ומשם התרחבנו להטמעת מערכות תקשורת מתקדמות וניהול מוקדים טלפוניים. במהלך השנים התפתחנו לעולמות תוכן נוספים, כגון ניתוח קול ויישום מערכות הקלטה מתקדמות, ובשלוש השנים האחרונות אנו מובילים בהגירת המוקדים לטכנולוגיית הענן הציבורי בעולמות הקונטקט סנטר בישראל", כך אמרה אנה מזור, מנכ"לית ITNAV.
מזור התראיינה לקראת אירוע שהחברה עורכת לציון שני עשורי פעילות. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', 2 באפריל, באולם סנטרל בפתח תקווה, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.
"כחברת אינטגרציה", ציינה, "אנו מתמחים ביישומים מתקדמים לעולמות מוקדי השירות למגוון מגזרי תעשייה, דוגמת ארגוני בריאות, המגזר הפיננסי, טלקום, קמעונאות ומגזר ציבורי-ממשלתי ומקומי. תחום המוקדים הארגוניים הוא מאתגר ודורש לתת מענה לצרכים המורכבים בהיבטי ערוצי תקשורת ואפשרויות פריסה גיאוגרפית, וזאת כדי שהארגונים יעמדו בהתחייבות ללקוחותיהם ויספקו שירות ברמה גבוהה ובמהירות, תוך מענה לצרכים משתנים".
"עולם התקשורת הדינמי מציב בפני ארגונים רבים אתגרים משמעותיים", הסבירה, "בהם הצורך לאפשר ללקוחות פניות בכל ערוצי הגישה הקיימים היום; הרצון לאפשר לעובדים עבודה מרחוק ובאופן פשוט – מגמה שתפסה תאוצה בשנים האחרונות; ומתן מענה לאתגרי המלחמה, שהביאה לפערי כוח אדם בשל גיוס מילואים". לצד אלה, הוסיפה, "יש את האתגרים הקלאסיים: המשכיות עסקית ושרידות המערכות, שיפור השירות, הטמעה מוצלחת של טכנולוגיות מתקדמות וצליחה של המסע לשינוי דיגיטלי. אנו מציעים פתרון כולל, המאפשר התמודדות יעילה עם אתגרים אלו, תוך שיפור חוויית הלקוח, הפרודוקטיביות ושביעות רצון הלקוחות".
"לצוות שלנו ניסיון עשיר של מאות פרויקטים בתחום", הדגישה מזור. "אנו מתמחים בהקמה ואינטגרציה של מערכות באתר הלקוח וכן בענן הציבורי, תוך שמירה על חוויית לקוח אחידה וייעול תהליכי עבודה בסביבות תקשורת מתקדמות וקונטקט סנטרים".
יאיר אריאלי, משנה למנכ"ל ITNAV, מדגיש את המחויבות של החברה לספק פתרונות חדשניים ומותאמים אישית ללקוחותיה. "אנו מצליחים לענות על צורכי הלקוחות בהיבטים הטכנולוגיים והעסקיים בדגש על חדשנות. הפתרונות שלנו מתבססים על יצרנים מובילים בתחום, כגון אוויה(AVAYA) , ג'נסיס (GENESYS), ורינט (VERINT) ונייס (NICE)".
"ITNAV זיהתה את הצורך הגובר של השוק העסקי לפתרונות ענן מקומי והקימה לפני שנתיים ענן פרטי מגובה וכולל את כל השירותים המתקדמים הנדרשים בקונטקט סנטר", מציין אריאלי. "אנו מקפידים להתקדם ולהתעדכן בהיבט הטכנולוגי ולהיות בחוד החנית בתחום. כך, אנו פועלים להרחבת היישומים בענן, ולטיפול ביישומים מבוססי בינה מלאכותית כדי לתת מענה למחסור בכוח אדם מיומן בעולמות ההדרכה".
"ITNAV מציעה פתרונות בינה מלאכותית מתקדמים", מוסיף אריאלי, "המאפשרים לארגונים להרחיב את היצע שירות הלקוחות שלהם סביב השעון. אנחנו האינטגרטור היודע לעשות זאת נכון ולהוסיף ערך עסקי ללקוח הארגוני".
עוד מדגיש אריאלי, כי ITNAV מעסיקה צוות מקצועי ומיומן בעל ניסיון רב בתחומי ה-CCaaS ובעולמות התוכן העסקי. "החברה מונה מקצוענים בעלי ניסיון רב בתחומם – בעולמות ה-CCaaS ובעולמות התוכן העסקי, בהם מנתחי מערכות, מהנדסי תעשייה וניהול, מנהלי פרויקטים, יועצי הדרכה והטמעה, צוות מדריכים ותוכניתנים במגוון סביבות פיתוח ואנשי IT – כולם מהשורה הראשונה בתחומם ובעלי ניסיון עתיר שנים", אומר אריאלי.
"ITNAV מתכננת להרחיב את היקף הלקוחות הארגוניים שלה בשנים הקרובות ולפעול להרחבת הפעילות שלה בעולמות תוכן נוספים, דוגמת CRM, AI וכדומה", מסכמת מזור. "נתמקד בשנים 2024-2025 בשיפור חוויית הלקוח, במתן שירותים מתקדמים ופתרונות ניהול ידע".