תוכן שיווקי
לקראת אירוע קומוולט - Commvault Launches Major Shift - ה-4 ביוני, הגן בשפיים

שותפי קומוולט מספרים: רענן סיטון, בילוקאל

23/05/2024 13:03
רענן סיטון, סמנכ"ל לקוחות מרכזיים (VP Major Accounts) ב-בילוקאל.

שם: רענן סיטון

תפקיד: סמנכ"ל לקוחות מרכזיים (VP Major Accounts) ב-בילוקאל (Belocal)

מהי מהות השותפות ביניכם לבין קומוולט?
"בילוקאל וקומוולט זה סיפור אהבה ממבט ראשון. התחלנו את שיתוף הפעולה עם קומוולט עוד לפני שנפתחה הנציגות הרשמית בארץ, ומיד התאהבנו. זכינו במספר פרויקטים של לקוחות אסטרטגיים ראשונים בשוק הישראלי, יחד עם חברת היטאצ'י, ומאז הכל היסטוריה.

קומוולט מהווה עבור בילוקאל חלק מהותי במגוון הפתרונות שאנחנו משווקים ומטמיעים בשוק הישראלי, וגם בשוק האירופי. פתרונות קומוולט מאפשרים לנו לספק מעטפת הגנה רחבה ומתקדמת מפני מתקפות סייבר, ובעיקר מאפשרים לנו לספק ללקוחותינו פתרונות שחזור מיידים ואמינים של המידע הקריטי בארגון".

product data sheet

ספר על הפעילות המשותפת בשוק הישראלי.
"חברת בילוקאל וחברת קומוולט משתפות פעולה בהצלחה רבה בשוק הישראלי, כבר למעלה מעשור. הפעילות המשותפת מתמקדת בשיווק והטמעת פתרונות קומוולט ללקוחות האסטרטגיים של בילוקאל וביניהם: חברת אמדוקס, כיל, קבוצת שטראוס, שופרסל, סלקום, פלאפון, טבע ועוד. הטמענו בהצלחה ללקוחות הללו את פתרון HyperScale, המאפשר הגנה מיטבית על המידע הקריטי והתאוששות מהירה, להבטחת המשכיות עסקית רציפה. תהליך ההטמעה נעשה בשיתוף פעולה צמוד של מומחי קומוולט ובילוקאל, תוך למידת צרכי לקוחותינו ותפירת פתרון בהתאמה אישית, כדי להבטיח את הצלחת הפרויקט ואספקת מעטפת הגנה מוחלטת מפני מתקפות סייבר. בנוסף, מומחי בילוקאל מלווים את לקוחותינו באופן יזום ורציף בבדיקת תקינות המערכת, בעדכונים טכנולוגיים ובהמלצות על בסיס הניסיון הנרכש בשיתוף פעולה עם קומוולט".

מה לדעתך היתרונות עבור הלקוחות בפתרונות של קומוולט?
"מוצרי קומוולט מספקים מעטפת כוללת, רחבה ומתקדמת של פתרונות הגנה על המידע הארגוני מפני מתקפות סייבר, תקלות וטעויות אנוש, והתאוששות מהירה, בניהול מרכזי אינטואיטיבי וקל. פתרונות קומוולט מספקים הגנה למגוון רחב של סביבות טכנולוגיות, הן באתר הלקוח והן בענן עבור לקוחות קטנים, בינוניים ועד לחברות הגדולות בעולם. קומוולט מפתחת את מוצריה לפי סטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע, אשר נותנים מענה של הגנה מפני מחיקה, שינוי תוכן והצפנת מידע במקרה של מתקפת כופר. בזכות הניסיון והידע הרב שצברו מומחי בילוקאל לאורך שנים של ניסיון עם עשרות לקוחות משותפים, אנו מציעים ללקוחות צוות מיומן בייעוץ, תכנון, הטמעה, הדרכה ותפעול של פתרונות הגנה על המידע של חברת קומוולט באתרי הלקוח ובענן".

לפרטים והרשמה על אירוע Shift של קומוולט – לחצו כאן

אירועים קרובים