תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות והשותפים של קומוולט, ביום ג' הקרוב, ה-4 ביוני, בגן בשפיים

"היעד: להגן על המידע עוד לפני שהאיום מתממש"

30/05/2024 15:13
איציק סקוברוניק, ראש צוות מהנדסי מערכת בקומוולט ישראל.

כתב: הילל יוסף.

"בשל השינוי במפת האיומים על הארגונים, הם נדרשים לפתרונות חוסן סייבר שמשלבים יכולות רבות של אבטחת מידע, לטובת הגנת הנתונים עוד הרבה לפני שהאיום מתממש. זאת, על מנת להתמודד טוב יותר עם מצב שבו ארגון חווה מתקפה, רק שזו אירעה לפני שבועות או חודשים, והוא לא ידע מכך. זאת, מאחר שעד שהוא מזהה את המתקפה, זה עלול להיות מאוחר מדי. אנחנו עונים לאתגר עם הצגת יכולות של סיכון, מוכנות והתאוששות, לרבות יכולת לזהות איומים, והיה והמידע גובה באופן פגום – למנוע שחזור של מידע שהושחת או שהוא לא מהימן", כך אמר איציק סקוברוניק, ראש צוות מהנדסי מערכת בקומוולט ישראל.

סקוברוניק התראיין לקראת Commvault Shift – כנס הלקוחות והשותפים השנתי שהסניף הישראלי של ספקית פתרונות החוסן סייבר והגנת הנתונים יערוך. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ג' הקרוב, ה-4 ביוני, באולם הגן בשפיים.

לדבריו, "קומוולט הגדירה מחדש את תפיסת הגנת הנתונים הארגונית וכללה בה טכנולוגיות התרעה מראש אודות תקיפות סייבר, בטרם הן מתרחשות. אנחנו חברת ניהול והגנת הסייבר היחידה שמעניקה ללקוחות הארגוניים יכולת אזהרה שכזאת מפני תקיפות סייבר, לצד ניטור איומים מעמיק והונאה של התוקפים".

"בפלטפורמה שאנחנו מציעים יש שתי תכונות בולטות: האחת, Commvault Risk Analysis, היא יכולת מבוססת לימוד מכונה, לטובת גילוי, ניתוח ואבטחת נתונים רגישים, כחלק מהמאמץ למנוע חשיפת סייבר והסתננות פוטנציאלית של פוגענים. שירות נוסף שאנחנו מציעים לארגונים במסגרת תפיסת ההגנה המוכללת שלנו הוא Commvault Threat Scan – מנוע סריקה מתקדם מבוסס AI, שבודק את תוכן ומיהמנות הגיבוי, על מנת לזהות מערכי נתונים מוצפנים, פגומים או חשודים. כך, ארגונים יכולים לערוך סריקת איומים לטובת איתור נוזקות ואיומים שמגיעים מהתוכן שעבר לתוך מערכי הגיבוי, ולוודא שהשחזורים נקיים – ובאופן זה למנוע הדבקה מחדש. אחת היכולות החשובות בשירות זה היא התבססות על AI. באמצעות מנועי בינה מלאכותית מתוחכמים, אנחנו יכולים לזהות טוב ומהר יותר את אותם איומים, ולמנוע שחזורים של עותקים פגומים", הוסיף.

חדרים נקיים

עוד ציין סקוברוניק ש-"השקנו באחרונה טכנולוגיה חדשנית לעולם החדרים הנקיים (Cleanrooms). מדובר בסביבת התאוששות מהירה, מבודדת ומאובטחת בענן, שמטרתה לבודד נתונים ולהגן עליהם מפני חומרה או תוכנה שנפגעו מתקלה או ממתקפת סייבר". לדבריו, "הפתרון, Commvault Cloud Cleanroom Recovery, מציע לארגונים יכולת לשחזור בטוח ומאובטח של הנתונים, לאחר מתקפת סייבר. הוא מייצר עותק נקי ומבודד, ומיקום שאליו ניתן לשחזר את הנתונים לפי דרישה – לענן. בנוסף, הוא מאפשר לערוך בדיקות התאוששות באופן קבוע, כדי לקבל התאוששות נקייה בעת פגיעה". הוא הסביר כי "כאשר מתרחשת מתקפה של האקרים, החדר הנקי שלנו מבצע את השחזור במיקום נקי ומבודד בענן Microsoft Azure, ומספק לארגונים את היכולת לבדוק במהירות ובאופן קבוע את תוכניות התאוששות הסייבר שלהם בקלות, בכל תשתיות ה-IT שלהם".

לסיכום אמר סקוברוניק כי "כיום, עם מתקפות מבוססות בינה מלאכותית, האיומים משתנים מדי שעה. מעבר לצורך לבדוק את ההתאוששות של הארגון באופן תדיר, עליהם לדעת בנוסף שיש להם מקום נקי להתאוששות בענן. לפתרון זה אין מתחרים, והוא בבחינת 'משנה משחק', כי הוא מאפשר ללקוחות להקים סביבות שלמות ומלאות, ולעשות זאת בזמן קצר – ובענן. כך, אנחנו מספקים לארגונים מוצר ושירות מוכללים, בענן וגם בקרקע, עם גמישות ועבודה בסביבות היברידיות, עם תמיכה מקומית של צוות שמכיר את אתגרי השוק – ולא פתרון נקודתי. כך אנחנו מסייעים לארגונים לצלוח בצורה קלה יותר את המצב המאתגר".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים