תוכן שיווקי
לקראת כנס Commvault Launches Major Shift - ה-4 ביוני, הגן בשפיים

"חוסן סייבר מבוסס AI – הדרך הנכונה להתאוששות"

02/06/2024 11:02
רונן נוי, מנכ''ל קומוולט ישראל.

מאת הילל יוסף

 

"אתגרי המנמ"רים הועצמו כיום, והם נדרשים לספק חדשנות לצד זמינות עסקית רצופה, כדי להיות תחרותיים – כי המידע, שהוא הנכס הארגוני החשוב ביותר, מעולם לא היה קריטי יותר לתפקוד הארגון. לכן, עליהם לחשוב מחדש ולבנות אסטרטגיית הגנת מידע וטיפול בו, בדגש על זמינות המידע ויכולות התאוששות לאחר אירועי סייבר, כגון הצפנת מידע או דלף מידע. אנו מציעים לארגונים תפיסת חוסן סייבר, המאגדת יכולות התאוששות חדשות מבוססות ענן חסין – immutable copy, בשילוב עם פתרונות 'חדר נקי' לבדיקת מידע והתאוששות בסביבה נקיה", כך אמר רונן נוי, מנכ"ל קומוולט (Commvault) ישראל.

נוי התראיין לקראת כנס הלקוחות והשותפים השנתי שעורך הסניף הישראלי של ספקית פתרונות החוסן בסייבר והגנת הנתונים, Commvault Shift. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-4 ביוני, באולם הגן בשפיים.

לדברי נוי, "לצד אתגר מפת איומי הסייבר, המנמ"רים נדרשים לתת מענה למצב החדש בו הארגונים פועלים – של מידע המבוזר בשלל אתרים, בין אם באתרים הפרטיים או בשיתופיים במודל ענן. זמינות המידע מציבה אתגר של פגיעות – וזו פירושה כסף רב במקרה תקלה אם לא שרידות הארגון כולו במקרי קיצון. לכן, נדרשת חשיבה והשקעה חדשה בכלים הנותנים מענה מתאים לאיומים, עם יכולת התאוששות השונה מאתגרי ה-DR".

המענה ליכולת ההתאוששות למול האיומים כיום", ציין נוי, "הוא בפלטפורמה אחודה, המאגדת בתוכה יכולת 'נעילה' של המידע, כך שלא ניתן יהיה לבצע עליו שינויים, לצד בקרה במקרה התאוששות לאחר מתקפה. כך, שחזור המידע ייעשה בצורה אמינה. בין השאר, אנו מספקים לארגונים יכולות כמו 'חדר נקי' – מקום בו ניתן לבדוק את המידע בטרם התאוששות".

"ההגנה על היישומים הארגוניים", הסביר, "קיבלה האצה, עם הוספת רכיבי AI לפתרון. כך, אנו מאפשרים לקוחות לקבל ערך מוסף משילוב בינה מלאכותית לסריקת איומים אוטומטית בעותקי הגיבוי  ולקבל תפיסת חוסן מורחבת אשר מבטיחה מידע תקין בזמן ההתאוששות"".

באחרונה, ציין נוי, "קומוולט רכשה את אפראניקס (Appranix), שפיתחה פתרון לשיקום יישומי ענן, שנפגעו מתקלה או מתקפה – על מנת לסייע לארגונים לשוב ולפעול בצורה תקינה, ובמהירות. זאת, כדי לענות לצורך של צמצום זמן ההשבתה לאחר אירוע, העומד בממוצע על 24 ימים לאחר מתקפת כופרה. פתרונות אפראניקס מאפשרים בנייה מחדש של היישומים בענן אשר נדרשים לאחר שחזור המידע ומאפשרים את ההתאוששות המהירה של השירות כולו. אפראניקס ישולב בתוך המענה שלנו לפתרונות  'חדר נקי', אשר עונה על הצורך לבנות מחדש יישומי ענן קריטיים שנפגעו, כולל המידע בלחיצת על גבי  תשתית הענן

כך, הסביר נוי, "אנו ממנפים את עולם חוסן הסייבר ומעבירים אותו לשלב הבא, עם מענה הכולל התמודדות עם סיכונים, מוכנות למתקפות והתאוששות מאסון, לצד בנייה מחדש של יישומי ענן: כך, מתקבל מענה שהוא נרחב יותר מאשר פתרונות גיבוי והתאוששות מאסון מסורתיים, עם יכולת לאושש מידע אפליקטיבי יותר מהר ויותר נכון".

בדרך זו, ציין נוי, "אנו מעניקים לארגונים יכולות טובות יותר בעולם ההתאוששות, עם פלטפורמת הגנת הנתונים, הגיבוי והשחזור Commvault Cloud, הכוללת בין היתר מערך אחסון הגיבוי Hyperscale X שלנו ואת פתרון הגיבוי בענן Metallic. ארגונים מקבלים פלטפורמת הגנה כשירות, בענן: עם יכולות משופרות בהיבט הביצועים, היציבות ודרישות האבטחה, עם פתרונות פשוטים לניהול ולתפעול ורמת אבטחה גבוהה, הכוללת הגנות ייעודיות מפני מחיקה או הצפנת נתונים בשל מתקפות כופרה וקיצור משך הגיבוי".

השנה החולפת, סיכם נוי, "היתה מאתגרת: נדרשנו לספק מענה מהיר ללקוחות הארגוניים, על מנת שהם יגנו בצורה טובה יותר על הנכסים שלהם. עשינו זאת עם הזרקת חדשנות לארגונים, ניהול כלל נכסי המידע בצורה פשוטה וקלה, עם מעטפת אבטחה מוכללת – והגנה ממקום אחד. אנו ממשיכים לספק מענה התאוששות לארגונים – בעידן בו מפת האיומים משתנה באופן תדיר".

 

product data sheet

אירועים קרובים